החל מהעונה: צ'מפיונס ליג עד גיל 19

אופ"א תוציא לדרך באוגוסט טורניר ליגת אלופות לנוער בהשתתפות 16 קבוצות, ביניהן ברצלונה, ליברפול ואינטר. הגמר עשוי להיערך באבו-דאבי

יוזמה חדשה של אופ"א תפגיש החל מאוגוסט הקרוב כמה ממועדוני העילית של אירופה בטורניר סטייל ליגת האלופות - שמיועד עבור קבוצות נוער.

הטורניר, שייקרא "The NextGen Series" (סדרת הדור הבא), יכלול את קבוצות הנוער של מועדונים כמו ברצלונה, אינטר, מנצ'סטר סיטי, ליברפול וטוטנהאם. הוא יחלק 16 קבוצות לארבעה בתים, כששתי הראשונות בכל בית ישחקו ביניהן בטורניר גמר.

שלב הבתים יחל באוגוסט ויסתיים בינואר, מיד לאחריו יעפילו הקבוצות לטורניר גמר ייערך בשיטת נוק-אאוט. על-פי ה"דיילי מייל", קיימת סבירות גבוהה שאת טורניר הגמר תארח אבו-דאבי. כמו בטורניר של "הגדולים", גם כאן ייהנו הנציגות האנגליות מנציגות בולטת - 4 קבוצות נוער של מועדוני פרמיירליג ישלחו לטורניר הנוער. יתר ארבע הליגות הגדולות (ספרד, איטליה, גרמניה וצרפת) ישלחו נציגה אחת כל אחת.

קבוצות נוספות שאישרו את השתתפותן בטורניר כבר השנה הן אסטון וילה (אנגליה), סלטיק (סקוטלנד), וולפסבורג (גרמניה), מארסיי (צרפת), ספורטינג ליסבון (פורטוגל), פ.ס.וו איינדהובן (הולנד), פנרבחצ'ה (טורקיה), באזל (שווייץ), רוזנבורג ומולדה (נורבגיה). בעונה הבאה צפויות להצטרף למעגל המשחקים מנצ'סטר יונייטד, ארסנל, צ'לסי ואייאקס.