חיילים במילואים יפגינו ביום ראשון מול תחנת גלי צה"ל

הפגנה בקריאה "להחזיר את גל"צ ללוחמים" ■ רס"ן במיל' עופר שושן: "כבר עכשיו יש לנו 80 קצינים וחיילים במילואים שאישרו את הגעתם להפגנה בפייסבוק

קצינים וחיילים במילואים יפגינו ביום ראשון מול תחנת גלי צה"ל בקריאה "להחזיר את גל"צ ללוחמים". "כבר עכשיו יש לנו 80 קצינים וחיילים במילואים שאישרו את הגעתם להפגנה בפייסבוק. אני מעריך שבסופו של דבר יגיעו כ-150-200 איש להפגנה", אמר ל"גלובס" רס"ן במיל' עופר שושן שמרכז את הפעילות.

"אנחנו מתכוונים לקרוא להחזרת התחנה הצבאית ללוחמים על ידי בחירת מפקד חדש שיחזיר את האיזון לתחנה", אומר שושן, "ואם לא אז שתתקבל החלטה להוציא את התחנה מצה"ל. אין שום סיבה שהציבור ישלם 40 מיליון שקל כדי לממן תחנה שפעמים רבות לא מזדהה עם צה"ל, לו היא כפופה".

לדברי שושן, "הוא וחבריו סומכים על שר הביטחון אהוד ברק ועל הרמטכ"ל בני גנץ שמכירים את הבעיה ויידעו לבחור מפקד ראוי לצה"ל".

לפני מספר ימים החל שושן ומספר חברים ליחידת הצנחנים במילואים להפיץ עצומה ובה הם קראו "לנצל את השעה, שעת חילופי פיקוד על תחנת גלי צה"ל, כדי לשים סוף לניתוק ולניכור שבין התחנה הצבאית של מדינת ישראל לבין צבא ההגנה לישראל".

"בגלי צה"ל שולטת קבוצה מסוימת מאוד של אנשים"

לדבריהם, "בשנים האחרונות, בניסיון למצב את עצמה כתחנה ליברלית, הומאנית וחופשית, מנסה גלי צה"ל לטשטש את זהותה הצבאית באמצעות מתן פתחון פה לאויבי ישראל, לארגוני שמאל הפועלים נגד חיילי צה"ל ולאנרכיסטים הקוראים שלא לשרת כלל את 'צבא הכיבוש', כלשונם. בשעת מלחמה המצב חמור עוד יותר. אנו נקראים אל השטח להגן על המדינה, ונדהמים לגלות שגל"צ פשוט אינה בצד שלנו".

"בגלי צה"ל שולטת, נכון להיום, קבוצה מסוימת מאוד של אנשים, רובם אנשי שמאל, העושים בתחנה של צה"ל, בבית של החיילים, ככל העולה על רוחם".

לבסוף קוראים החותמים לראש הממשלה, לשר הביטחון ולרמטכ"ל "למנות לתפקיד מפקד גלי צה"ל אדם רחב אופקים, שידאג לרענן את שורות המגישים והעורכים בתחנה הצבאית, ייצוק תוכן ציוני לאומי לשידוריה ויחזיר אותה אל הציונות, אל המורשת, אל הפריפריה ואל עם ישראל כולו. להחזיר את גלי צה"ל ללוחמי צה"ל".