מנכ"ל HP על מתקפות ההאקרים: "זה עולם מסוכן"

מנכ"ל דויטשה טלקום בוועידת הנשיא: "אם התקפות ההאקרים והפשע האינטרנטי ימשיך בקצב שהראה בחודשים האחרונים, העולם הדיגיטלי שלנו יהפוך בקרוב לעולם של סיכונים ושל חוסר אמון"

התקפות ההאקרים בחודשים האחרונים על סוני, סגה, לוקהיד מרטין, CIA, קרן המטבע העולמי וגופים אחרים הביאה את משתתפי פאנל הפתיחה היום (ה') בוועידת הנשיא בירושלים לדבר בעיקר על נושא האבטחה ברשת.

"אני לא רוצה לבאס אתכם, אבל אני חייב לדבר היום על נושא האבטחה", פתח רנה אוברמן, מנכ"ל ענקית התקשורת דויטשה טלקום, את הפאנל. "עד הסוף העשור 40-50 מיליארד מכשירים יחוברו לאינטרנט - טלפונים ניידים, טאבלטים, רכבים שמחוברים לאינטרנט ואפילו כספומטים - כל אלה יוצרים הרבה יותר אתגרי אבטחה. העולם נעשה חכם יותר, אבל גם עסקים וגם צרכנים חייבים את האמון שהרשת שבה הם משתמשים בטוחה ומאובטחת", אמר אוברמן.

לדבריו, "אם התקפות ההאקרים והפשע האינטרנטי ימשיך בקצב שהראה בחודשים האחרונים, העולם הדיגיטלי שלנו יהפוך בקרוב לעולם של סיכונים ושל חוסר אמון".

מנכ"ל HP, ליאו אפותקר, התייחס גם הוא לנושא: "אם אתם מסתכלים על מידע כחומר הבסיסי החשוב ביותר, אנחנו על סף יצירת עולם דיגיטלי לחלוטין אבל הדבר שעוצר מבעדנו הוא אבטחה. בשנות ה-90 היו אלה גיקים שפרצו למחשבים אבל עכשיו אנחנו חיים בעולם מסוכן".