אייל עצמון ימונה למנכ"ל כלל פנסיה וגמל

עצמון כיהן כסמנכ"ל במנוה מבטחים פנסיה וניהל את אגף השיווק בקרן הפנסיה החדשה הגדולה ביותר בשוק ■ עצמון יחליף את דן פנחסי שעבר לבית ההשקעות דש

אייל עצמון (51), סמנכ"ל במנורה מבטחים פנסיה ומנהל אגף השיווק בקרן הפנסיה החדשה הגדולה ביותר בשוק, הוא שימונה למנכ"ל כלל פנסיה וגמל, במקומו של דן פנחסי, שעבר לבית ההשקעות דש. כך נודע ל"גלובס".

עצמון נמצא במבטחים החדשה כבר כמה שנים וקודם לכן הוא שימש כמנהל מכירות במגדל חברה לביטוח. הוא נחשב למנהל ואיש שיווק טוב בתחום החיסכון לטווח ארוך, ויש לו חלק מרכזי בשמירה על מעמדה המוביל של מבטחים החדשה למרות חולשות מסוימות של הקבוצה ביחס למתחרותיה, למשל בשל חוסר בזרוע הפצה באמצעות סוכנויות בבעלות.

כלל פנסיה וגמל היא זרוע מכירות ושירות של עסקי הפנסיה והגמל של קבוצת הביטוח כלל . החברה פועלת תחת חטיבת החיסכון לטווח ארוך של הקבוצה, בניהול רמי דיין. החטיבה היא שאחראית על חלק מרכזי מפעילות כלל גמל ופנסיה - החל מתפעול, אסטרטגיה ודיין מעורב מאוד בנעשה בכל החטיבה.

כלל היא השחקנית השנייה בגודלה בשוק הגמל עם נכסים בהיקף 35.6 מיליארד שקל, והשחקנית השלישית בגודלה בשוק קרנות הפנסיה החדשות - עם נכסים בהיקף של כ-16.5 מיליארד שקל. בסה"כ, כלל פנסיה וגמל מנהלת נכסים בהיקף של מעל ל-52 מיליארד שקל.