מיטש גולדהאר: "מתכוון למכור את מאור בוזגלו, הוא לא בתוכניות שלנו"

הבעלים הקנדי של מכבי ת"א כדורגל: "עשיתי טעויות בשנה שעברה, גם עם התקציב וגובה המשכורות. אבל הישגים נולדים מתוך טעויות"

"מאור בוזגלו לא נמצא בתוכניות שלנו לעונה הקרובה, מסיבות מקצועיות. לכן אני מתכוון למכור אותו". כך התבטא היום (א') מיטש גולדהאר, בעלי מכבי ת"א, בנוגע לעתידו של הקשר במועדון. "המטרה היא למצוא לו קבוצה באירופה - זה החלום שלו, ונהיה שמחים להגשים לו את החלום". לגבי האופציה שהוזכרה כי בוזגלו יעבור להפועל ת"א, הבהיר הקנדי: "אני מרגיש לא נוח עם האפשרות הזאת".

חוזהו של בוזגלו במכבי אמור להסתיים בסוף העונה הקרובה (2011/12). במכבי מעוניינים למכור אותו כבר עכשיו, על מנת להכניס כסף עבור כרטיסו, לפני שיהפוך לשחקן חופשי בתום העונה. בוזגלו נרכש ב-2008 על-ידי אלכס שניידר, הבעלים הקודם של מכבי, בתמורה ל-9.45 מיליון שקל (מחצית מהסכום הלך לשחקן ומשפחתו, שהחזיקה ב-50% מהכרטיס). כפי שנחשף ב"גלובס", שכר הברוטו הבסיסי של בוזגלו צפוי לעמוד בעונה הקרובה על 1,974,812 שקל, לפני מימון דיור, רכב ומענקים שונים (לדוגמא, פרמיה של 7,467 שקל עבור כל נקודת ליגה, בונוס בסך 264.1 אלף שקל בגין העפלה למפעל אירופי, ועוד). לא מן הנמנע כי גם החוזה הכבד של בוזגלו הוא אחת הסיבות העיקריות לרצון במכבי לראות אותו עוזב.

במסיבת העיתונאים שערכה היום מכבי ת"א, ובה הציגה את ספקית וספונסרית ההלבשה החדשה שלה - אנדר ארמור, הוסיף גולדהאר: "עשיתי טעויות בשנה שעברה, גם עם התקציב וגובה המשכורות. אבל אני מאמין שהישגים נולדים מתוך טעויות. למדתי הרבה מהשנה הזאת, ואני לא רואה את עצמי עוזב את המועדון בעתיד הנראה לעין".

גולדהאר התייחס גם לעובדה שמכבי ת"א עדיין לא חתמה על חסות חולצה לעונה הקרובה (ספונסר מרכזי): "אנחנו מחפשים ספונסר שיתאים לנו מכל הבחינות, לא רק כספית, ואנחנו במו"מ עם מספר גורמים. צריך לזכור שהכסף חשוב, אבל בכל מקרה לא יהיה מדובר על סכום שישנה יותר מדי למכבי".

כמו כן, נדרש גולדהאר לעניין החיפושים אחרי מנכ"ל לקבוצה, תפקיד שנשאר מיותם מאז התפטר עוזי שעיה לפני כחודש: "אנחנו בוחנים מועמדים לתפקיד, עד שנמצא את האיש המתאים. בינתיים אני וג'ק (אנגלידיס, נציגו של גולדהאר - ש"ב) מתעסקים ביותר דברים במועדון, וזה ניסיון טוב עבורנו".