חשד: איש קבע מכר חלקי טנקים במאות אלפי שקלים

שני אחים תושבי ראשל"צ נעצרו בחשד שקנו מאיש קבע המשרת בבסיס צריפין חלקים מטנקים צה"ליים במאות אלפי שקלים ■ איש הקבע נתפס לאחר שהחוקרים התחזו לקונים

היחידה הכלכלית של המשטרה עצרה שני אחים תושבי ראשון-לציון שעל-פי החשד קנו מאיש קבע שמשרת בבסיס צריפין חלקים מטנקים צה"ליים במאות אלפי שקלים.

הסיפור מתחיל לפני מספר חודשים, אז הגיע מידע למצ"ח שלפיו חלקים רבים של טנקים נגנבים מבסיס צה"ל. הם עירבו את היחידה הכלכלית של משטרת ישראל, ואז החלו בחקירה סמויה.

החקירה הובילה לאיש קבע המשרת באחד הבסיסים הגדולים של צה"ל בצריפין, והחוקרים הסמויים התחזו לקונים של חלקים אלה, וכך הובלו לשני אחים בעלי מגרש מכוניות גדול בראשון-לציון.

החקירה הפכה היום (ג') לגלויה, ו-3 החשודים נעצרו במסגרתה. היחידה הכלכלית עצרה את שני האחים, ומצ"ח עצרה את איש הקבע. מחר (ד') אחרי חקירה יובאו השניים לבית משפט השלום בראשון לציון להארכת-מעצר. המשך החקירה של איש הקבע תעבור למצ"ח.

עו"ד ירום הלוי, המייצג את שני החשודים, מסר: "מדובר בשני בעלי חברה מכובדים, ומעצרם על-ידי המשטרה הוא קרוב לוודאי בגדר שערורייה, משום שהם פיזית לא היו במגרש בעת ביצוע העסקה אלא הם הבעלים של המגרש".