אינספייר MD חתמה על הסכם ברוסיה וצופה התחלת מכירות מיידית

סמנכ"ל המכירות: "אנחנו נלהבים מהפוטנציאל הקיים בשוק הרוסי ומצפים לחדירה משמעותית לשוק יעד זה עם סיום הניסוי"

חברת אינספייר MD ממשיכה להרחיב את שווקי היעד, ומדווחת היום (ב') על חתימת הסכם הפצה ברוסיה, אחד משווקי הקרדיולוגיה הגדולים ביותר באירופה, וצופה התחלת מכירות מיידית.

החברה, העוסקת במחקר, פיתוח, ייצור ושיווק של מערכת ה-MGuard לסטנטים קרדיולוגים המספקת הגנה מפני תסחיפים, מדווחת על חתימת הסכם הפצה מסחרית עם חברת Implanta ZAO, מהמובילות באספקת מכשור רפואי למערכת הבריאות ברוסיה, וזאת לקראת מכירות של מערכות ה-MGuard במדינה.

שרה אלון-פז, סמנכ"ל מכירות באינספייר MD, מציינת: "בימים אלה אנו מבצעים ניסוי קליני שיווקי אשר נועד לסייע למאמצי השיווק של החברה. במקביל לתהליך חשוב זה אנו ממשיכים לבנות רשת הפצה מובילה שתציב אותנו בעמדה נוחה להמשך הגדלת נתח שוק בעתיד. צירוף מפיץ מוביל כ-Implanta ZAO עם יותר מ-12 שנות פעילות ברוסיה הנחשב למפיץ הטכנולוגיות הרפואיות החדשניות ביותר בשוק זה, תואם את חזון אינספייר MD. אנחנו נלהבים מהפוטנציאל הקיים בשוק הרוסי ומצפים לחדירה משמעותית לשוק יעד זה עם סיום הניסוי".

"ל-Implanta ZAO ניסיון רב בבחירת הטכנולוגיות החדשניות, הייחודיות והמתקדמות ביותר והפצתן. ברוח זו, אנו שמחים לצרף גם את הסטנט המתקדם והייחודי של אינספייר, ה-MGuard, לרשימת המערכות שלנו". ציין פטר גוקובסקי (Peter A. Gukovskiy), מנהל מכירות ב-ZOA Implanta.