הטיפ היומי: מניה סולידית שתעלה ב-23% - יש דבר כזה?

מורגן סטנלי: חששות מאקרו עשויים להעיב על מניית פדקס, אך במכפיל רווח של 13.5 לשנה פיסקאלית 2012 - משוואת הסיכון-סיכוי נראית מושכת

חברת פדקס מספקת שירותי שילוח, מסחר אלקטרוני ושירותים עסקיים בארה"ב וברחבי העולם. לחברה ארבע זרועות פעילות עיקריות: FedEx Express, המציעה שירותי שילוח חבילות, משלוחים ומטענים שונים ברחבי העולם, בדגש על מהירות הגעה; FedEx Ground, המספקת שירותי שילוח יבשתי של חבילות קטנות, בעיקר בצפון אמריקה; FedEx Freight, המספקת בעיקר שירותי שילוח אזוריים למטענים בינוניים; ו-FedEx Services, המספקת לחברה תמיכה במכירות, שיווק, מחשוב ובשרשרת האספקה הגלובלית.

החברה לא איכזבה עם התחזית לשנה פיסקאלית 2012, וסיפקה תחזית שורית, שממנה עולה התמונה הבאה: תמחור החבילות בתוך ארה"ב משתפר, יש התחזקות בפעילות הבינלאומית, התמתנות בעלויות הצמיחה ושיעורי רווח טובים יותר בזרוע FedEx Freight.

בנוסף, פדקס נתנה תחזית לרווח נקי למניה ב-2012 (פיסקאלית) של 6.35-6.85 דולר. כך, ממוצע התחזית גבוה מהקונצנזוס של 6.42 דולר, אך נמוך מהתחזית שלנו עומדת על 6.80 דולר.

אנו מאמינים שפדקס נמצאת בתחילתו של סיפור צמיחה רב-שנתי, בדומה לשנים הפיסקאליות 2003-2007. בנוסף להתאוששות הכלכלית בארה"ב ובעולם, בין היתר תתרומנה לחברה צמיחה בינלאומית, יציאתה של מתחרתה DHL מארה"ב, והתייעלות בזרועות הפעילות.

חששות מאקרו עשויים להעיב בהמשך על המניה, אך במכפיל רווח של 13.5 לשנה פיסקאלית 2012 - משוואת הסיכון-סיכוי נראית מושכת. אנו ממליצים על פדקס "משקל יתר"' במחיר יעד של 115 דולר - גבוה ב-23% ממחירה הנוכחי.

*** נכתב על ידי מחלקת המחקר של מורגן סטנלי