תם עידן הקלטות בזכיינית ערוץ 2 רשת: תטמיע שרתים דיגיטליים

במסגרת הסכם עם Smartjog תושתת באולפני רשת מערכת טכנולוגית חדשה, המאפשרת העברת חומרים דיגיטליים מבתי הפוסט השונים ישירות אל השרתים החדשים באולפנים

לאחר פיילוט מוצלח שארך כחצי שנה החליטו זכיינית ערוץ 2 רשת וחברת השינוע הדיגיטלי הבינלאומית Smartjog על שיתוף-פעולה, במסגרתו תושתת באולפני רשת מערכת טכנולוגית חדשה המאפשרת העברת מדיה דיגיטלית באיכות שידור.

המערכת החדשה תאפשר שינוע של חומרים דיגיטליים מבתי הפוסט השונים בישראל ישירות אל השרתים החדשים של אולפני הזכיינית בתל-אביב. השרתים מאובטחים לחלוטין ומאפשרים העברת קבצים בזמן קצר ללא הגבלת גודל.

העברת החומרים תהיה דו-כיוונית, כאשר רשת תוכל להוציא חומרים החוצה, בין השאר לסיפריות ה-VOD של חברות הכבלים והלוויין הוט ו-yes, פרומואים לזכיינית קשת ועוד.

לשדרוג הטכנולוגי מספר יתרונות בולטים, בהם חיסכון בזמני העברה, ביטול הצורך בהורדה של חומריים דיגיטליים לקלטות ודגימה חזרה לקובץ. הטכנולוגיה החדשה תאפשר התממשקות מלאה עם שרתי השידור ברשת ומצד שני עם שרתי המערכות הדיגיטליות בבתי הפוסט השונים בארץ.

Smartjog - חברה צרפתית המספקת שירותי העברה ושינוע של מדיה דיגיטלית לשידור - מספקת שירותים לחברות טלוויזיה רבות בעולם. קבוצת JCS מנהלת את פעילותה של SMARTJOG בישראל.

החברה חתומה על הסכמים עם גופי תקשורת מובילים בעולם ובהם: דיסני, פוקס, NBC, PARAMOUNT, HBO, BBC ורבים אחרים בכ-75 מדינות בעולם. בישראל מספקת Smartjog שירותים לחברות רבות, ביניהן: yes, הוט, קשת, ערוץ 10, אלרום, רשות השידור ובתי פוסט רבים.

אריאל נשרי, המנהל בפועל את פעילות Smartjog בישראל, מסר כי "אנו שמחים על הצטרפותה של הזכיינית רשת לשירותיה של חברת Smartjog. במסגרת שיתוף-הפעולה נעזור לרשת להשלים את המעבר לעבודה ללא שימוש בקלטות לכל סוגי התכנים אותם היא משדרת בערוץ 2 ובפלטפורמות השונות".

מרשת נמסר: "אנו רואים במהלך מרכיב נוסף של קידמה טכנולוגית המביאה לשיפור השירות ללקוחות ומשפרת את איכות החומרים שישודרו".