מושב בוועידת תקשורת ונתח שוק: איך מרוויחים מפורמטים בחו"ל?

מושב בוועידת תקשורת ונתח שוק 2011 של "גלובס" יעסוק במודלים עסקיים ליצוא פורמטים ■ במושב יוצגו קטעים מסדרות ישראליות שהפורמט שלהן נמכר לחו"ל כשהן מוצגות בשפה זרה

מהו פורמט? מה הפטנט שבו? איך מוכרים אותו? איך מרוויחים מפורמטים בחו"ל? מה הם המודלים העסקיים המנצחים ליצוא פורמטים? האם התוכן בדרך להיות ענף היצוא המוביל של ישראל?

שאלות אלה ואחרות יועלו במושב הדיון "מחוברים: האם ישראל היא מעצמה בשוק הפורמטים", שייערך במסגרת ועידת תקשורת נתח שוק ודיגיטל 2011 של "גלובס".

במסגרת המושב יוצגו קטעים מסדרות ישראליות שהפורמט שלהן נמכר לחו"ל כשהן מוצגות בשפה זרה.

בין משתתפי הדיון ניתן למנות את שרון קדמי, מנכ"ל משרד התמ"ת; רם לנדס, יוצר "מחוברים"; נאור ציון, תסריטאי ובמאי, יוצר "החברים של נאור"; אבי ארמוזה, מנכ"ל ארמוזה פורמטים; רן תלם, סמנכ"ל התוכניות של זכיינית ערוץ 2 קשת; גיא המאירי, בעלים ומנכ"ל של חברת ההפקות אבוט-רייף-המאירי; תמי לנדסמן, מנכ"לית דיסני ישראל; ואסף גיל, מנכ"ל גיל הפקות. ינחה את המושב לי-אור אברבך, עורך מגזין "פירמה" של "גלובס".

ועידת תקשורת נתח שוק ודיגיטל של "גלובס" הינה האירוע השנתי הגדול ביותר לתחומי התקשורת, האינטרנט, הפרסום, והשיווק. כמדי שנה היא מכנסת את בכירי ענפי השיווק, הפרסום, המדיה, האינטרנט, והתקשורת כדי להעלות על סדר היום את הדילמות המרכזיות העומדות בפני חברות, מובילי דעה, ומקבלי החלטות בתחומים אלה.

במסגרת הוועידה ייחשף מדד המותגים של "גלובס" לשנת 2011. כמו כן יתקיים מסלול פתוח של מייצגים מקוריים תחת השם "כיכר העיר". מושבי הדיון בוועידה ילוו בתרגום סימולטני.