סמסונג מציגה: מצלמות עם חיבור אלחוטי ושליטה מהסלולר

סמסונג חשפה השבוע בישראל את ליין המצלמות החדש שלה לתקופה הקרובה - מצלמת ה-SH100 מאפשרת שיתוף מיידי של תמונות וסרטונים בפיקסה, יו טיוב ופייסבוק

השיפור התמידי ביכולות הצילום בטלפונים הסלולריים לא מונע מיצרניות המצלמות, שהן בחלק מהמקרים גם החברות שמייצרות את הטלפונים, לשדרג באופן קבוע את המוצרים שלהן. חברת סמסונג חשפה השבוע בישראל את ליין המצלמות החדש שלה לתקופה הקרובה.

מצלמת ה-SH100, שמחירה הוא 1,200 שקל, מציעה מלבד חיישן של 14.2 מגה פיקסל וזום כפול 5, גם קישוריות אינטרנט אלחוטית - WiFi. באמצעות הקישוריות הזו, המצלמה מאפשרת שיתוף מיידי של תמונות וסרטונים באתר התמונות של גוגל - פיקסה, יו טיוב ופייסבוק. בנוסף, יש אפשרות של שליחת התמונות ישירות למייל ממערכת ההפעלה של המצלמה.

החיבור האלחוטי מאפשר גם גם לגבות את התמונות למחשב או להזרימן באמצעות תקן DLNA לצורך הצגת תמונות והזרמת סרטונים הישר למסך הטלוויזיה. בסמסונג מספקים עם המצלמה גישה חופשית לשירות Boingo העולמי, המאפשר גישה ל-200,000 אזורים מכוסי WI-FI בעולם. בעזרת טכנולוגיית All Share המקשרת בין כל המוצרים האלחוטיים של סמסונג ניתן גם לצפות בתמונות בצורה אלחוטית על-גבי מסכי טלוויזיה מדגמים שונים של סמסונג, כמו סדרות הסמארט טי.וי שלה.

פיצ'ר נוסף המיועד למצלמה שפיתחה סמסונג מאפשר בחלק מהסמארטפונים לבצע שליטה מרחוק ב-SH100, כמו שליטה בזום, צילום ישירות ממסך הסלולר בזמן אמת ועריכת התמונות ללא צורך במחשב. כמו כן, המשתמש יכול להיעזר בהתקן GPS במכשיר הסלולר כדי לבצע תיוג גיאוגרפי של התמונות שצולמו.

סמסונג גם הציגה שלוש מצלמות חדשות ממשפחת 2VIEW, הכוללים מסך כפול: אחורי וקדמי. דגמי ST700, PL170 ו-PL120 החדשים מציעים מסך קדמי ההופך צילום דיוקן עצמי לפשוט יותר. על המסך הקדמי, שילבה סמסונג אנימציות הניתנות להורדה מהאינטרנט ומטרתן להסב את תשומת ליבם של תינוקות וילדים קטנים, כך שלא יסיטו את מבטם מהמצלמה בעת הצילום. עלות הדגמים 800 עד 1,400 שקל.

הדגמים החדשים של סמסונג צפויים לצאת בארץ בחודש יולי.