נמרודי: "'מעריב' הוא כמו בת יפהפייה שצריכה להתחתן"

עופר נמרודי התראיין ל"תוכנית חיסכון" בחדשות ערוץ 2 - הראיון המלא ישודר הערב ב-19:30 ■ על קידוחי "שרה" ו"מירה": "נקדח בינואר-פברואר 2012"

עופר נמרודי, בעל השליטה בהכשרת היישוב, התראיין היום (ה') ל"תוכנית חיסכון" בחדשות ערוץ 2 בעקבות פרסום תוצאות הסקרים בקידוחי "מירה" ו"שרה" של חברת הכשרה אנרגיה, מעריך כי ברבעון הראשון של 2012 יהיו כבר תוצאות ראשוניות של הקידוח ברישיונות ומחמיא לשותפו בעיתון "מעריב", נוחי דנקנר.

"אני בטוח שנוחי דנקנר ו-IDB הם הגוף המתאים ביותר, הידיים הנאמנות ביותר לקחת את 'מעריב' ולהצעיד אותו קדימה", אומר נמרודי בהתייחסו לרכישת השליטה ב"מעריב" לאחרונה. "זו חברה חזקה מאוד עם יכולות ניהוליות גבוהות. אני נשארתי שותף בכשליש בחברה, מתוך אמונה גדולה שזה יהיה טוב, ואתם תחיו ותראו".

כאשר נשאל האם הוא אינו מתגעגע לעבודה היומיומית ב"מעריב", ענה נמרודי: "תיארתי למישהו שזה סוג של געגועים, אבל זה כמו שאתה מגדל בת יפהפייה, וכשהיא מגיעה לפרקה והיא צריכה להתחתן, קודם כל אתה מחפש לה את הבעל המוצלח ביותר. כשהיא פורשת כנפיים קצת עצוב לך בלב, אבל אתה גם שמח בשבילה. זה בדיוק מה שאני מרגיש כלפיי 'מעריב', קצת עצוב והרבה שמח".

בהתייחס לתוצאות פענוח הסקר הסייסמי התלת-ממדי ב"מירה" ו"שרה", אמר נמרודי כי "נתחיל את הקידוח בינואר-פברואר בשנה הבאה, וכבר חתמנו על החוזים לביצוע הקידוח עם אסדות, כך שאנחנו מקווים שבמהלך הרבעון הראשון של 2012 נדע את התוצאה".