אלטרנטיבה חדשה-ישנה בכדורסל האירופי? ארמאני מילאנו

הקבוצה האיטלקית החתימה את אנטוניס פוציס שברח מפנאתינייקוס, עבור 3 מיליון אירו לשנתיים; מצטרף לעומר קוק ולמאמן סקאריולו שחתמו; מילאנו קיבלה הקיץ רישיון A מהיורוליג

כוכבי הכדורסל הגדולים של פנאתינייקוס ואולימפיאקוס לא מחכים יותר מדי זמן כדי לבחון עד כמה רציניות ההצהרות על עזיבת הבעלים. אחת העזיבות הגדולות נרשמה בסוף השבוע, כאשר ארמאני ג'ינס מילאנו האיטלקית צירפה לשורותיה את אנטוניס פוציס, הפורוורד היווני (30, 2.09 מ') של אלופת אירופה פנאתינייקוס. פוציס חתם לשנתיים וירוויח 3 מיליון אירו בסך הכל.

פוציס נחשב לאחד מהשחקנים המובילים בכדורסל האירופי השנים האחרונות והשנה זכה עם פאו ביורוליג. בחצי גמר הפיינל-פור הוא הצטיין עם 14 נקודות בניצחון על סיינה.

ההחלטה של פוציס לסמן דווקא את איטליה מעניינת בעיקר לאור העובדה שכבר סומן כמי שצפוי לנחות בברצלונה. בנוסף, ההגעה שלו למילאנו מצטרפת לשורה של החתמות נוספות שביצעה הקבוצה האיטלקית, שפועלת תחת הספונסר ג'ורג'יו ארמאני: השבוע חתם בקבוצה גם הגארד עומר קוק, והקבוצה גם הביאה את אחד מהמאמנים המוערכים והטובים ביבשת - סרג'יו סקאריולו.

מילאנו קיבלה הקיץ מהיורוליג רישיון A (השתתפות לתקופה של שלוש שנים) בעיקר לאור היכולות הכלכליות שלה, למרות שלא הצליחה בעונה האחרונה להעפיל לגמר הפלייאוף באיטליה.