נמרודי מנצל הזדמנות: רכש מניות הכשרה אנרגיה ב-2 מ' ש'

הכשרת הישוב רכשה 1.4 מיליון מניות של החברה הבת במחיר של 1.42 שקל למניה - עת קרסו מניות החברה ב-24% ■ עלה להחזקה של 70% בהכשרה אנרגיה

הכשרת הישוב שבשליטת עופר נמרודי רכשה מניות של החברה הבת הכשרה אנרגיה בהיקף 2 מיליון שקל ועלתה להחזקה של כ-70% במניות החברה (70.3% בדילול מלא). נמרודי רכש את המניות במהלך המסחר ביום חמישי האחרון, עת קרסו מניותיה בבורסה.

הכשרת הישוב רכשה 1.4 מיליון מניות של החברה הבת במחיר של 1.42 שקל למניה, פחות או יותר כמו מחיר הסגירה של המניה בבורסה לאחר הקריסה של 24% ביום חמישי, אך 22% פחות ממחיר הבסיס של אותו יום. בחברה מציינים כי הרכישה מעידה על הבעת אמון בהכשרה אנרגיה ובפוטנציאל הרב ברישיונות החיפוש "שרה" ו"מירה".

אלי כהן, משנה למנכ"ל הכשרת הישוב, אמר כי "הערכתנו לגבי איכות רישיונות 'שרה' ו'מירה' התחזקה לאחר יום חמישי האחרון. כפי הידוע לנו, הרישיונות מציגים פוטנציאל שלישי בגודלו למציאת גז במים הכלכליים של ישראל, לאחר רישיונות 'לוויתן' ו'תמר' וההסתברות הגבוהה ביותר שהוצגה עד היום בישראל טרם ביצוע קידוח".

ביום חמישי האחרון הכשרה פירסמה את תוצאות פענוח הסקר הסייסמי התלת-ממדי שנערך ברישיונות "שרה" ו"מירה", לפיהן ישנו סיכוי של 54% לתגלית גז בגודל 6.5 טריליון רגל מעוקב (TCF) ברישיונות, וכן שמדובר בסבירות גבוהה לתגלית. עם זאת, טווח גודל מאגר הגז הפוטנציאלי הינו רחב, כאשר הכמות יכולה לנוע בין 0.6 TCF ל-16 TCF, כאשר האומדן הטוב ביותר (Best Estimate) הינו 2.9 TCF בלבד, כלומר מספר הנמוך ב-55% מכפי שהציגה הכשרה אנרגיה.