סולארפאוור זכתה במרכז למערכות סולאריות ב-40 מיליון שקל

סולארפאוור זכתה ב-6 מכרזים להקמת מערכות סולאריות ברשויות המקומיות, בהספק כולל של 3.5 מגה וואט ■ הפרויקטים יתבצעו בפורמט של רכישה או השכרת הגג

חברת סולארפאוור, העוסקת בייזום פרוייקטים סולאריים, מעמיקה את פעילותה בגזרת הרשויות המקומיות, עם זכייתה בשישה מכרזים להקמת מערכות סולאריות בהספק כולל של 3.5 מגה וואט, בהיקף של יותר מ-40 מיליון שקל.

הפרוייקטים יתבצעו בשני פורמטים שונים - רכישה או השכרת הגג, ביישובים: יהוד-מונסון, ראשון לציון, אשדוד, קרית אונו, קרית מוצקין וטבריה.

במסגרת הפרוייקטים בראשל"צ וביהוד מונסון, הבעלות על המערכות הסולאריות תהא בידי הרשות המקומית, שתהנה באופן ישיר מהרווחים בגין ייצור החשמל הנקי, ואלו ישמשו לרווחת התושבים. לעומת זאת, בפרוייקטים באשדוד, קרית אונו, קרית מוצקין ובטבריה - הרשות המקומית תשכיר את הגגות הסולאריים ותזכה לדמי שכירות קבועים, למשך 20 שנה.

"המגזר המוניציפאלי מהווה דוגמה לשימוש מושכל באנרגיה ירוקה, שהנה טובה הכלל, ומשמשת מקור הכנסה משמעותי נוסף עבור הרשות המקומית, והן לרווחת הציבור", דברי אלון תמרי, מייסד ומנכ"ל סולארפאוור. "המערכות הסולאריות מייצרות חשמל נקי ומפחיתות את זיהום האוויר".