דש ממליץ: "הכשרה אנרגיה בדרך לזנק 134%"

האנליסט אמיר פוסטר מעניק למניית החברה מחיר הסתברותי של 2.84 שקלים ■ מודיעין מקבלת מחיר הסתברותי של 6.6 אגורות, פרמיה של 41%

לאחר צניחה של עשרות אחוזים מאז פרסום הסקרים הסייסמיים במאגרי "מירה" ו"שרה" ביום ה' האחרון, ממליץ היום (ג') דש ברוקראז' למשקיעים לרכוש את מניות הכשרה אנרגיה של עופר נמרודי ואת מודיעין של צחי סולטן ונוחי דנקנר.

בעבודה שהגיעה לידי "גלובס", ערך האנליסט אמיר פוסטר בדיקה כיצד להעריך את שווי של BCM גז אחד באמצעות "לוויתן", שכן זהו הקידוח הקרוב ביותר מבחינת לוחות זמנים ל"מירה" ו"שרה". לאחר שגזר שווי, מעריך פוסטר כי מחיר ההתסברות של הכשרה אנרגיה עומד על 2.84 שקלים למניה, פרמיה של 134% על מחיר השוק (!). מודיעין מוערכת על ידי פוסטר ב-6.6 אגורות, פרמיה של כ-41% על מחיר השוק.

על פי פוסטר, ההסתברות הממוצעת המגולמת בשווי השוק של הכשרה אנרגיה למציאת 6.5 TCF גז במאגרים היא 22%, כלומר מחצית מתוצאות הסקר, ולכן "רכישת מניות הכשרה אנרגיה על פי הפרמטרים הסטטיסטיים משולה לרכישה של כרטיס הגרלה בזול".

נזכיר כי תוצאות הסקרים הצביעו על כך כי ממוצע הפוטנציאל הכלכלי הקיים בשני הרישיונות עומד על 6.5 TCF (מיליארד רגל מעוקב), כאשר ההסתברות הסטטיסטית להימצאות רזרבות הגז היא הגבוהה ביותר שפורסמה עד כה ביחס לרישיונות החיפוש הימיים בחוף ישראל, ועומדת על 54%. הדוח מפרט גם הערכה להימצאות מאגרי נפט מתחת למאגרי הגז בשני הרישיונות. NSAI זיהתה בשטח הרישיונות שתי מטרות נפט, ולהערכתה, בהסתברות משוקללת של 18% ממוצע הפוטנציאל הכלכלי להימצאות נפט עומד על 150.7 מיליון חביות.