תן לאפליקציה ללכת במקומך

מצעד האפליקציות: אתר חיפוש חדש לגוגל שמשלב את כל מה שאתם אוהבים

1. לדלג על אוטומט

אחד הדברים המייגעים שמלווים את שיחות הטלפון שלנו למרכזי השירות של חברות גדולות, כגון הוט או בזק, הוא הצורך להקשיב למענה הממוחשב שדורש מאיתנו להקיש כמה-וכמה ספרות עד שמגיעים למענה הרלוונטי.

Zappix (קישור: http://zappix.co.il) היא אפליקציה סלולרית חדשה, שמתיימרת לפתור את הבעיה באמצעות שירות תפריטים ויזואלי. דפדוף מהיר בקטלוג התפריט שבאפליקציה מאפשר למצוא במהירות את השירות המבוקש - ולחסוך זמן יקר.

האפליקציה שומרת בעבור המשתמש את כל היעדים הסופיים שבהם בחר, ואלו יוצעו בעבורו בפעם הבאה שירצה להתקשר לאותה חברה. כעת מוצעת האפליקציה בחינם למכשירי בלקברי ואנדרואיד, ובקרוב תוצע גם אפליקציית אייפון.

2. גוגל מאוהבת

ענקית החיפוש גוגל עסוקה מאוד. מלבד השקת הרשת החברתית החדשה, גוגל פלוס, גוגל השיקה גם אתר חיפוש חדש, תחת השם What Do You Love. למעשה, האתר מציע תיבת חיפוש פשוטה, שבה ניתן להזין שאילתת חיפוש.

ואולם בשונה ממנוע החיפוש של גוגל, תוצאות החיפוש שמתקבלות נמשכות מכ-20 שירותים שונים של גוגל, בהם יו-טיוב, גוגל טרנסלייט, שירות המפות של גוגל (Google Maps), וגוגל טרנדס, ומוצגות כתיבות קטנות יותר (בדומה ל-iGoogle).

ניתן ללחוץ על האייקון שבתחתית התיבות ולהגיע ישירות לאתר המקור, או לדפדף בין התוצאות השונות המוצגות בכל תיבה, באמצעות החצים.

3. נישאר בגיזרת גוגל-פייסבוק

השירות החברתי החדש של ענקית החיפוש, גוגל פלוס, ממשיך לעורר עניין בקרב הגולשים, אבל העובדה שמרבית החברים של המשתמש עדיין נמצאים בפייסבוק פוגמת בעושר התוכני שבשירות החדש.

תוסף חדש לדפדפן כרום של גוגל - Extended Share for Google Plus - יוסיף כפתור חדש מתחת לכל פוסט שתכתבו בגוגל פלוס: Send to, שיאפשר לכם לשתף כל פוסט שתכתבו בגוגל פלוס, גם בפייסבוק ובטוויטר.

לאלו מביניכם שכבר התמכרו ל-Look & Feel של פייסבוק, אבל רוצים להתנסות ברשת החברתית החדשה של גוגל, ניתן להתקין תוסף ייעודי לדפדפן, שמעצב את חשבון הפרופיל שלכם בגוגל פלוס בדומה לעיצוב של הפרופיל בפייסבוק.

4. ההיסטוריה שלי בפייסבוק

אפליקציית פייסבוק רשמית לאייפד עדיין אין, אבל MyLine היא אפליקציית אייפד שעשויה לספק את הצרכים שלכם בינתיים, ואף יותר מזה.

MyLine, המתממשקת לפייסבוק באמצעות פייסבוק קונקט, מציעה למשתמשי פייסבוק לדפדף בהיסטוריה שלהם ברשת החברתית, כמו גם להישאר מעודכנים לזרם ההודעות שמוזן באותו הרגע. כך, משתמשים יכולים לדפדף בין הסטטוסים השונים שכתבו במשך הזמן, חודש בחודשו, וליהנות מתצוגה גרפית יפה המאפשרת להם לעקוב בקלות אחר הלינקים שהחברים שיתפו (כולל התגובות), התמונות שהועלו לפייסבוק ועדכוני המיקום ברשת החברתית (המוצגים על גבי מפה ויזואלית).

האפליקציה ניתנת להורדה תמורת 1.99 דולר.