ריאל ממשיכה להפציץ בשוק ההעברות: רכשה את קונטראו ב-30 מיליון אירו

מגינה השמאלי של בנפיקה הפך לשחקן הרכש החמישי שמצטרף לריאל מדריד בחלון ההעברות הנוכחי; סך ההוצאות של סגנית אלופת ספרד על רכש הקיץ: 55 מיליון אירו

בנפיקה ליסבון הודיעה היום (ג') כי הגיעה לסיכום עם ריאל מדריד עבור מכירת המגן השמאלי שלה, פאביו קונטראו, שנחשב לאחד מהשמות הכי גדולים בליגה הפורטוגלית. סגנית אלופת ספרד תשלם 30 מיליון אירו עבור השחקן בן ה-23, שיחתום על חוזה לחמש שנים בסנטיאגו ברנבאו.

קונטראו הוא שחקן הרכש החמישי שמצטרף הקיץ לקבוצתו של ז'וזה מוריניו. קדמו לו חאמיט אלטינטופ (הגיע מבאיירן מינכן); נורי שאהין (בורוסיה דורטמונד); רפאל וראנה (לאנס); חוזה מאריה קאלחון (אספניול).

בעקבות הרכישה הטרייה של קונטראו, עולה סך ההוצאות של ריאל על רכש בפגרה הנוכחית ל-55 מיליון אירו. רק קבוצה אחת באירופה בזבזה בחלון ההעברות הנוכחי יותר כסף על שחקנים חדשים: מנצ'סטר יונייטד - 57.3 מיליון אירו.

קונטראו הפך גם לשחקן הכי יקר בחלון ההעברות של קיץ 2011/12, לפני מנואל נוייר, השוער של שאלקה שנרכש על-ידי באיירן מינכן בתמורה ל-22 מיליון אירו. עם זאת, עדיין צפויות מספר העברות הקיץ שצפויות להתעלות על זאת של קונטראו מבחינה כספית: ססק פברגאס מארסנל, שצפוי לחתום בברצלונה; אלכסיס סאנצ'ז מאודינזה, שאמור אף הוא להצטרף למועדון הקטאלוני; וגם ניימאר, חלוצה של סנטוס הברזילאית, שעשוי להצטרף לריאל מדריד או צ'לסי.