ישי הולנדר מונה לעורך החדשות של "מקור ראשון"

הולנדר, ששימש בעבר כעורך חדשות וכתב התיישבות בגלי צה"ל וכן כדובר מועצת יש"ע, ניהל בחודשים האחרונים את מערך התקשורת והדוברות במשרד EDK תקשורת

דובר מועצת יש"ע לשעבר, ישי הולנדר, מונה לעורך החדשות של "מקור ראשון". הולנדר, ששימש בעבר כעורך חדשות וכתב התיישבות בגלי צה"ל, ניהל בחודשים האחרונים את מערך התקשורת והדוברות במשרד EDK תקשורת.

כבר בימים הקרובים יחל הולנדר בחפיפה עם העורך הנוכחי, חגי סגל, שירחיב את עבודתו כבעל טור וכתב במוסף "דיוקן".

הולנדר החל דרכו בגלי צה"ל בסיקור תחומי נדל"ן, תשתיות, תקשורת ובית הנשיא. לאחר מספר חודשים מונה לכתב לענייני התיישבות וכתב צבאי שני. נוסף לכך ערך הולנדר את החדשות וכן יומנים בתחנה הצבאית.

עם סיום תפקידו בגלי צה"ל עבר לכהן כדובר מועצת יש"ע, תפקיד בו שימש ב-3 השנים האחרונות עד לסוף שנת 2010. בחודשים האחרונים כאמור שימש כמנהל מערך תקשורת ודוברות במשרד EDK תקשורת של משה קלוגהפט וליווה מאבקים סביבתיים וחברתיים.

הצטרפותו של הולנדר היא חלק ממהלך כולל של השקעה בתכנים של העיתון ובמגזינים. לאחרונה השיק "מקור ראשון" את מגזין התרבות "מוצש" המופץ בכ-50 אלף עותקים וכן הכפיל את כמות העמודים במגזין "נשים".

העיתון "מקור ראשון" רשם עלייה בחשיפה הציבורית למהדורת סוף השבוע, מ-2.7% בתקופת החודשים ינואר-יוני 2010 ל-3.8% לתקופת החודשים יולי-דצמבר - כך עלה מסקר החשיפה התקשורתית של TGI אשר נערך בקרב 2,500 מרואיינים ישראלים.