גיא סעד, המשנה למנכ"ל וואלה, פורש מתפקידו

ב-3.5 השנים אחרונות היה סעד אחראי על תחום הסחר, השיווק והפיתוח העסקי בוואלה ■ עמית הירש יחליפו בתפקיד סמנכ"ל המכירות

גיא סעד, המשנה למנכ"ל וואלה, פורש מתפקידו לאחר 3.5 שנים בתפקיד. חברת האינטרנט הודיע היום (ד') על עזיבתו של סעד ועל מינויו של עמית הירש לסמנכ"ל המכירות.

ב-3.5 השנים האחרונות היה סעד אחראי על תחום הסחר, השיווק והפיתוח העסקי בוואלה. קודם לעבודתו בוואלה שימש סעד כסמנכ"ל פיתוח עסקי ואינטרנט ב"גלובס".

"גיא סעד עשה עבודה נפלאה ומקצועית בוואלה, והכול בנועם הליכות, מסירות ולויאליות מלאה", אמר המנכ"ל אילן ישועה. "אני מאחל לו הצלחה מלאה בהמשך דרכו ובטוח כי יהיה נכס חשוב לכל ארגון אליו יצטרף. לעמית, שמקבל היום את הניהול של ארגון המכירות המוביל באינטרנט הישראלי, יש ניסיון עשיר ויכולות מוכחות, ואני מאחל לו הצלחה בתפקידו החדש".

את מקומו של סעד בתפקיד סמנכ"ל המכירות של וואלה ימלא כאמור עמית הירש. להירש, בעל תואר ראשון בתקשורת ופסיכולוגיה מאוניברסיטת בר-אילן, יש היכרות עמוקה ורבת-שנים עם תחום הפרסום בכלל והפרסום באינטרנט בפרט. בשנתיים האחרונות ייסד וכיהן כמנכ"ל אטום מדיה - רשת אתרי פרסום מבוססת תוצאות, לפני כן שימש כסמנכ"ל מכירות ב-MSN ישראל, וקודם לכן ניהל את פורטל סטארט.

"לאחר כ-3.5 שנים בהן כיהנתי כמשנה למנכ"ל בוואלה החלטתי לצאת לדרך חדשה", אמר סעד. "אני מודה להנהלת וואלה, לעובדים ולכל הלקוחות והשותפים איתם עבדתי ומאחל הצלחה למחליפי עמית הירש".