מקאן-אריקסון זכה בתחרות לעיצוב שער "מדד המותגים"

ההצעה של מקאן, "POWER TO THE PEOPLE", נבחרה מבין הצעות של כ-20 משרדי פרסום

משרד הפרסום מקאן-אריקסון נבחר לעצב את השער של ספר "מדד המותגים". מערכת "גלובס" פנתה השנה למשרדי הפרסום המובילים בישראל והציעה להם, לראשונה, לעצב את השער של גיליון "מדד המותגים", שיצורף ל"גלובס" ביום רביעי הבא.

בתחרות השתתפו יותר מ-20 הצעות. ההצעה שנבחרה לבסוף, על-ידי צוות מקצועי בראשות חגי גולן, עורך "גלובס", היא "POWER TO THE PEOPLE" של מקאן-אריקסון.

מי שאחראים לעיצוב השער מטעם המשרד הם סמנכ"לי הקריאייטיב טל רביב ואלדד וינברגר, מנהל הקריאייטיב טל מורבקין, הארט אסף לוי והקופי דרור לביא.

המשתתפים בתחרות התבקשו לצרף לכל שער טקסט שיהווה מעין הצהרת כוונות. אנשי מקאן כתבו כי "כולם כבר יודעים לדקלם שהמהפכה הדיגיטלית הפכה את השיחות בין מותגים לצרכניהם ממונולוגים לדיאלוגים. אולם השינוי המהותי ביותר בעידן הדיגיטלי הוא שלצרכנים יש היום כוח לשלוט במותגים עצמם. אם בעבר מלאכת בניית המותג הייתה בידיהם הבלעדיות של אנשי השיווק, הרי שהיום השליטה שלהם במותג הופכת מוגבלת יותר ויותר".

במקאן הוסיפו כי "הזירה הדיגיטלית העבירה את הכוח לצרכן: הוא רוצה להיות מעורב בעיצוב דמותו של המותג והוא מצפה שישאלו את דעתו לפני שמקבלים החלטה על שינוי. הוא מגייס תמיכה ברשתות החברתיות לחבוט במותגים 'שסרחו', וממליך תחתיהם מותגים אחרים המעניקים לו שקיפות, אותנטיות וערך אמיתי. בעידן הדיגיטלי הכוח עובר לצרכן, ואנחנו כמשווקים חייבים להבין זאת ולמצוא דרכים לשתף אותו בתהליכי קבלת ההחלטות, כדי להפוך אותו ממבקר של המותג לשגריר שלו".

השער הזוכה ושאר השערים שהשתתפו בתחרות יופיעו ב"מדד המותגים", שיופץ השנה לקוראי "גלובס" במהדורה חגיגית ומורחבת - בהיקף של 596 עמודים.