להפתיע את משתתפי המטס

שיגיעו לאולם הנוסעים בשקט. הם לא יאהבו את זה, הרי הם באו לכאן בשביל להצטלם

מדווחים לנו שמטס האנטישמים אמור להגיע ארצה ביום ששי. זה אומר שיש זמן לחשיבה נוספת על ההיערכות לקראתם, וכדאי לנצל זאת.

קודם כל צריך להפנים היטב שזה לא משט. אין כאן עניין של פריצת גבולות המדינה, או אפשרות של העברת נשק לחמאס. לכן, לא צריך לנקוט נגד המטס בפעולות שתוכננו נגד המשט.

לא לוחמי קומנדו

דבר שני צריך להגדיר את ה"אויב". יכול להיות שהם קצת שרוטים, בטוח שהם אנטישמים. בכל מקרה, ברור שהם לא לוחמי קומנדו. צריך לציין זאת כי מתכוננים לבואם כאילו מדובר בלוחמים עזי נפש.

גם כמות האנשים אינה גדולה. מארגני המטס מדברים על מאות, נראה שיותר נכון לספור בעשרות. בכל מקרה לא מדובר בחטיבה או אוגדה. אבל ברור שגם קבוצה קטנה של אנשים, ולא משנה מי ומה הם, יכולה לגרום צרות ולהדים שליליים בעולם. לכך דואגים העיתונאים והמצלמות שבשטח.

אנחנו כמובן לא רוצים להצטייר בעולם, וגם בעיני עצמנו, כקלגסים הנטפלים לכמה נורבגים ושבדים "מתקני עולם", גם אם כמה חמאסניקים לוקחים עליהם טרמפ. מההכנות שנעשות אצלנו נראה שזה לא הולך לכיוון נכון. אומרים לנו שבשום אופן לא תינתן למשתתפי המטס האפשרות להתפרע בנמל התעופה ולהפריע את שגרת עבודתו. אני מאד מבקש שמישהו ישקול שמא מוטב דווקא כן לתת להם להתפרע.

ההצעה שלי היא כזאת: תנו להם לרדת מהמטוסים, להיכנס לאולם הנוסעים הנכנסים - הכל בשקט וללא כל המולה וללא כוחות ביטחון בשטח. אלא צריכים להמתין בסמיכות מקום. האנטישמים ייכנסו לאולם וימצאו ששום דבר לא קורה. אף אחד לא עוצר אותם, אפילו לא מתעניינים בהם. מתייחסים אליהם כמו תיירים, אולי צליינים.

יש להניח שהם יוכו בתדהמה לא קטנה, כי הרי לא לשם כך בלבלו לכולם את המוח במשך חודשים. הם באו בשביל האקשן, להצטלם כשהם מוכים ונגררים על הרצפה. בלי האקשן הזה לא היה כדאי להם לבוא.

מה הם יעשו? יש להניח שיעשו כל מה שעושים ילדים כדי למשוך תשומת לב כשהם לא מקבלים את רצונם. יצעקו, יצרחו, ירקעו - צריך לתת להם (כל עוד כמובן לא מדובר בנשק מכל סוג שהוא).

לתעד בצורה הכי ברורה ואמינה

בשלב הזה אנחנו יכולים וצריכים להשתמש בצלמים ובעיתונאים בעדנו - ונגדם.

הרי לא מספיק לומר שהם באים לעשות פרובוקציות. צריך להראות את זה, על ידי עשיית שימוש בעיתונאים ובצלמים בעדנו - ונגדם. המצלמות יראו איך אף אחד לא נוגע בהם, ואיך הם למרות זאת מתפרעים. את זה צריך לתעד בצורה הכי ברורה ואמינה, שלא תזדקק לפירושים ופרשנויות. אחר כך, רק אחרי שהתיעוד יושלם, ורק אם יתעורר הצורך, אפשר לפעול.

ואם האנטישמים יתנהגו בצורה שקטה, יש להניח להם להיכנס למדינה כמו כל תייר אחר. הם לא יהיו האנטישמים היחידים שיסתובבו אצלנו.