קמפיין הוט עם כוכבי "עספור" - הפרסומת הזכורה והאהובה השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של הוט חוזרת לאוויר, ורמת האהדה אליה ניכרת בכל המגזרים

הפרסומת להוט, באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, ממוקמת בשבוע הראשון לחזרתה לאוויר בראש מדד הפרסומות הזכורות והאהובות. שיעורי הזכירה של הפרסומת גבוהים ב-10% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות האהובות, העומד על 11.9%.

שיעורי האהדה של הפרסומות גבוהים ב-10% מממוצע הפרסומות האהובות, העומד כעת על 24.1%. רמת האהדה הגבוהה לפרסומת חוצה את כל הגילאים, המינים ורמות ההכנסה.

הפרסומת של הוט היא גם המושקעת ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון. סך ההשקעה בפרסומת זו עומד על כ-1.5 מיליון דולר (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום).

פחות חסויות

הפרסומות של שני הבנקים, בנק הפועלים והבנק הבינלאומי, ממשיכות לזכות באהדת הציבור. בעוד שבנק הפועלים מציב בחזית הפרסומת את שני הידוענים, עלמה זק וארז טל - בפרסומת של הבנק הבינלאומי אנו נחשפים למספר שחקני משנה צעירים ואינטליגנטיים. בדרך זו, הפרסומת מנגידה את הצעירים השאפתנים (המדמים את לקוחות הבנק הבינלאומי), לעומת "פשוטי העם" בדמותם של בעלי "בנק אימפרי".

יש לציין כי מהלך זה משיג את מטרתו, כאשר הפרסומת זוכה לרמת אהדה גבוהה ביותר בקרב קהל היעד העיקרי של הבנק - צעירים אקדמאים ממעמד סוציו-אקונומי גבוה.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע ירד לעומת מספרן בשבוע שעבר, כאשר מספרן עומד על 275 (בהשוואה ל-266 בשבוע שעבר).

סך התקציבים שהושקעו בקמפיינים הפרסומיים השבוע דומה לשבוע שעבר, ועומד השבוע על כ-39 מיליון דולר.

פרסומות יולי
 פרסומות יולי