צביקה הדר רומז: מהמרים ניסו להטות תוצאות ב"כוכב נולד"

הדר התראיין לגלי צה"ל בעקבות חשיפת ההצבעות הפסולות לכאורה לטובת המתמודדת תמר יהלומי: "אנחנו עומדים נדהמים מול הדבר הזה"

צביקה הדר, מנחה התוכנית "כוכב נולד" של זכיינית ערוץ 2 קשת, התייחס היום (ב') בראיון לגלי צה"ל לפרשת ההצבעות הלא כשרות לכאורה בתוכנית, שנועדו להטות את הכף לטובת המתמודדת תמר יהלומי.

"אנחנו עומדים נדהמים מול הדבר הזה", אמר הדר. "אם יש משהו פלילי, כמובן נעביר למשטרה. כרגע הנושא נמצא בבדיקה, ויש חוקרים שבודקים את הנושא הזה".

הדר רמז גם כי ייתכן שגורמים כלכליים גדולים עומדים מאחורי ההצבעה, כלומר מהמרים שניסו להטות את הכף לטובת יהלומי לטובת האינטרסים האישיים שלהם.

לפי הדיווח אמש (ב') ב"גלובס", קשת אישרה זיופים לכאורה בהצבעות ל"כוכב נולד", במטרה להשפיע על התוצאות לטובת תמר יהלומי. זאת, לאחר שביום חמישי האחרון נחשפה הפקת התוכנית לדפוס הצבעה חריג ופסול בשווי עשרות אלפי שקלים.

מבירור שנעשה עלה כי התוצאות זויפו בשתי תוכניות של "כוכב נולד" - ב-6 ביולי וב-2 ביולי. דפוס ההצבעה הפסול אובחן באמצעות ניתוח סטטיסטי, שחשף כי ההצבעות נעשו למתמודדת אחת בלבד באופן בלעדי וחוזר ממספרים סלולריים מאותן קבוצות מספרים. עוד העלתה הבדיקה כי אותם ה-SMS'ים נשלחו מקבוצות הכוללות מאות מספרים מאותן סדרות.

"אפשר להצביע עד 10 פעמים, גם ב-SMS וגם באינטרנט", אמר היום הדר. "הטכנולוגיה עלתה על זה, וככל הנראה מדובר בהטיה לטובת יהלומי, שגם היא עצמה קורבן של הפרשה".