הוט - המותג המושקע ביותר השבוע עם כ-2.3 מיליון שקל

‎‎קמפיין טריפל הוט עם כוכבי "עספור" חוזר ■ מפעלי ים המלח לא מורידים את הווליום הפרסומי‏

‎‎עקב שינויי הרגולציה הקרבים משתדלת חברת הוט להוציא את הלימונדה מהלימון, ומעלה השבוע קמפיין טלוויזיה באמצעות באומן-בר-ריבנאי המציע את כלל שירותיה ללא התחייבות, או במילים אחרות ללא קנסות יציאה.

הקמפיין הוא למעשה ורסיה חדשה לקמפיין הטריפל המקורי המשעשע בהשתתפות שחקני "עספור", רק שהפעם המונח ללא התחייבות הוא זה שנותן את הטון. אין ספק כי הצרכן הישראלי זוקף לאחרונה את ראשו בגאווה, החל מהקוטג' ועד לממיר הכבלים שבסלון.

סופר-פארם ממשיכה את הבליץ הפרסומי של ה-‏BEAUTY CITY‏, והשבוע היא עם חגיגות ה-‏SUMMER SALE‏ - עשרות מוצרים ב-10 שקלים. קמפיין הטלוויזיה של החברה הוא מוצלח, שכן הוא מבוסס על קו קריאטיבי נקי המשדר יוקרה, וזאת כאמור בניגוד למסרי הדיסקאונט.

‏מפעלי ים המלח ממשיכים לפרסם בווליום גבוה בכל מדיה אפשרית באמצעות אדלר-חומסקי&ורשבסקי. למפעלי ים המלח חשוב לספר על פועלם, והדבר מזכיר תופעת פרסומת חריגה נוספת מהעת האחרונה: הפרסום המאסיבי של נובל אנרג'י, ספקית הגז הבינלאומית, שגם לה היה חשוב להציג עצמה לציבוריות הישראלית.

‏מזגני טורנדו מתברגים השבוע במקום הרביעי בטבלת המותגים המושקעים. הקמפיין, שנמשך ברצף כבר כחודשיים, מצליח לשעשע - החל מביקור בשוק השטיחים בטהרן בו לומדים הצופים על החיסכון בחשמל שמקנה להם המזגן, דרך שטוטגרט גרמניה בו מוסברת העליונות הטכנולוגית שלו, ביקור בפריז בו מוסברת רמת העיצוב הגבוהה, וסיום המסע בטיבט בו מוצגת יכולת קירור החללים הגדולים.

תקציב טורנדו צמח למעשה באדלר-חומסקי&ורשבסקי, שפיתח את השפה הפרסומית שלו. לאחר שהתקציב עבר לשלמור-אבנון-עמיחי שאינו עוסק בפרסום קמעונאות בדרך קבע, היה מסקרן לראות את החיבור בין קמעונאים משופשפים כגון האחים בזזי, בעלי רשת טורנדו, למשרד שחרט את איכות הקריאטיב על דגלו. התוצאה הסופית מעולה.

‏המותגים המושקעים

‏1. הוט -‏ 2,334,604 שקל - באמצעות באומן-בר-ריבנאי

‏2. סופר-פארם - 2,052,569 שקל - באמצעות באומן-בר-ריבנאי

3. מפעלי ים המלח - 1,878,873 שקל - באמצעות אדלר-חומסקי&ורשבסקי

‏4. מזגני טורנדו - 1,273,498 שקל - באמצעות שלמור-אבנון-עמיחי

‏5. פיג'ו - 1,211,597 שקל - באמצעות ברוקנר-נטע-יער

* הנתונים מתייחסים לתאריכים 1-7/7/2011‏.‏

** הכותב הוא מנכ"ל יפעת בקרת פרסום.