מעגלים: אפליקציית אייפון ליצירת מעגלי חברים מפייסבוק

אפליקציה חדשה לאייפון תעשה לאנשי הקשר שלכם בסמארטפון, והחברים בפייסבוק, את מה שהרשת החברתית החדשה של גוגל יודעת לעשות

הרשת החברתית החדשה של גוגל, גוגל פלוס, עלתה לאוויר לפני שבועיים בסך הכול, וכבר עוררה המון עניין ורעש ברשת ומחוצה לה. ההשוואות הבלתי פוסקות לפייסבוק הן בלתי נמנעות אך כבר מהרגעים הראשונים בגוגל פלוס אפשר ליהנות מפיצ'ר אחד חיובי - המעגלים. התשובה המשופרת והאינטואיטיבית של גוגל לקבוצות (Groups) בפייסבוק.

במשפט אחד, שיטת המעגלים של גוגל פלוס מאפשרת לחלק ולארגן את כל החברים והמכרים לפי מעגלים חברתיים שונים המבוססים על רמת הקירבה וההיכרות איתם.

אז מי שאוהב את הרעיון הזה ורוצה ליישם אותו על רשימת אנשי הקשר באייפון ורשימת החברים בחשבון הפייסבוק שלו לא צריך מעתה להתאמץ יותר מדי. אפליקציה חדשה וחינמית בשם Katango תעשה את העבודה בשניות. להבדיל מהשימוש הראשוני בגוגל פלוס, שם תצטרכו להחליט ולמקם באופן יחידני כל איש קשר במעגל מסוים, Katango לאייפון תבנה לכם מעגלים בצורה אוטומטית בהתאם לפרטים זהים ומקשרים בין החברים שלכם.

כך, לדוגמה, לאחר שתתחברו לפרופיל הפייסבוק שלכם בתוך האפליקציה, יופיעו כל החברים שלכם לפי קבוצות שונות המתאפיינות במיקום הגיאוגרפי שלהם, מקום העבודה/לימודים ועוד. בנוסף, תוכלו ליצור שיח בכל מעגל שתבחרו שרק חבריו יהיו שותפים לו.

החלק הכיפי באפליקציה הזו הוא הפשטות שלה. לאחר ההתחברות לפייסבוק ומשיכת כל אנשי הקשר שלכם (גם מהאייפון עצמו) לתוך קבוצות - תקבלו שתי אפשרויות: לצפות בקבוצות (Groups) או בתיבת הודעות הנכנסות והשיחות המתנהלות (Inbox).

להורדה בחינם בחנות ה-Katango - CafeBots Inc.