שמרוק משקיעה בחברת אקסל טלקום 7 מיליון דולר

החברות לא מסרו האם שמרוק רכשה את השליטה בחברה, ולפי איזה שווי בוצעה העסקה

חברת ההשקעות שמרוק, הודיעה היום על השקעה בחברת אקסל טלקום בהיקף של 7 מיליון דולר. החברות לא מסרו האם שמרוק רכשה את השליטה בחברה, ולפי איזה שווי בוצעה העסקה.

מארק סילנפרוינד, מנכ"ל החברה הסביר שהכסף מיועד להרחבת ההשקעות בחו"ל ולכניסה לשווקים חדשים. בתשובה לשאלה האם מתוכננת הנפקה של אקסל טלקום אמר שזו אחת האפשרויות שנבחנות.

שמרוק היא זרוע ההשקעות של משפחת דיסני בישראל. בשנים האחרונות השקיעה שמרוק בסינמה סיטי, מדיסון, סקייוויז'ן, חברת הקוסמטיקה אהבה, אורד, טבע נאות, פולימר לוג'יסטיקס וחברות אחרות.

אקסל טלקום, עוסקת בפיתוח, ייבוא, והפצה של מוצרים מבוססי טכנולוגיות מתקדמות בתחום הטלקומוניקציה ותקשורת הנתונים המכוונים לכל רשתות התקשורת הקווית והאלחוטית ולאוטומציה משרדית. בין השאר מייצגת אקסל את חברת דילינק, המתמחה בציוד רשת אלחוטית לבית, אלקטל (טלפונים סלולריים) וכן חברות טכנולוגיה ומיכון משרדי נוספות וביניהן בלובירד, נאופוסט, MSE ועוד.

נשיא קבוצת שמרוק, סטנלי גולד, אמר כי "ההשקעה באקסל היא חלק ממדיניות שמרוק להתמקד בחברות בהן ההשקעה נדרשת לטובת הצמחת הפעילות בשוק המקומי והתרחבות לשוק הבינלאומי. יש לנו אמון מלא בצוות הניהולי, שיידע להמשיך את הצמיחה ולהביא את החברה לשיאים חדשים".

מנכ"ל אקסל טלקום, מארק סילנפרוינד, הוסיף כי "אקסל טלקום משיקה מדי שנה מגוון מוצרי תקשורת טכנולוגיים מתקדמים לשוק המקומי הנמכרים ללקוחות הגדולים בישראל. אנו מוכרים כיום בזכות איכות המוצרים שלנו, התאמתם לשוק הישראלי, השירות והתמיכה, וכן בזכות השותפויות האסטרטגיות שבנינו עם לקוחותינו. לשמרוק ידע וניסיון בעולם התקשורת בישראל ובעולם ואנו שמחים לקבל שותפים בעלי ניסיון עסקי ומוניטין בינלאומי".