מרכז חדש מעניק סיוע פסיכולוגי טלפוני תמורת 6 שקלים לדקה

שירות "מה הבעיה" מאפשר לפונים לבחור מתוך רשימת פסיכולוגים ומטפלים משפחתיים

שירות פסיכולוגי דרך הטלפון מעניק תשובות מיידיות לפונים בנושאים שונים המעיקים עליהם. המרכז, "מה הבעיה?", מאפשר לפונים לבחור את המטפל המתאים לבעיה. היתרון: מענה מיידי וממוקד תוך שמירה על אנונימיות. המחיר: 6 שקלים לדקת שיחה.

מנכ"לית המרכז, סימה אלה, מספרת כי המרכז מציע 30 פסיכולוגים, מטפלים משפחתיים ומומחים בתחום החינוך והטיפול המשפחתי והזוגי, "העונים באופן מיידי לכל בעיה מציקה".

בין היתר ישיבו המומחים על שאלות והתלבטויות הקשורות למשל לחינוך ילדים, למשמעת, ליחסים בין אחים, להתפתחות התינוק והילד, להפרעות אכילה, לנוער מתבגר ועוד.

אלה מספרת כי עד כה פנו לשירות לא רק הורים מוטרדים אלא גם בני-נוער, שביקשו להתייעץ לגבי מצוקות ודילמות אישיות.

השיחה מתקיימת באופן אנונימי ואורכה אינו מוגבל בזמן, למעט העובדה שתשלמו בהתאם: כאמור, מחיר השירות הוא 6 שקלים לדקה (לצורך ההשוואה - לשעת טיפול אצל פסיכולוג, שעת שיחה טלפון תעלה 360 שקל).

החיוב מתבצע באמצעות חשבון הטלפון (גם בחיוג מטלפון סלולרי) או באמצעות כרטיס אשראי (במקרה כזה יש לצלצל למשרדי מה הבעיה לפני השיחה למטפל ולמסור את פרטי הכרטיס לחיוב).

צוות "מה הבעיה" כולל כאמור פסיכולוגים (רובם בעלי תואר שני ויותר) המתמחים בטיפול בילדים, בבעיות דת, בבעיות שיקומיות, בפסיכולוגים התפתחותיים ועוד. הצוות כולל גם פסיכיאטר בכיר, פסיכותרפיסטים ומטפלים זוגיים. חלקם דוברי שפות נוספות כמו אנגלית, ספרדית, רוסית וצרפתית.

איך בוחרים את המטפל? לכל אחד מהמטפלים יש קו טלפון אליו מחייגים ישירות. רשימת המטפלים ופירוט התמחותם לצד שעות אופציונליות לביצוע השיחה נמצאת באתר www.mahabaya.com.