צפו בווידיאו: הדור הבא של ספרי הילדים נמצא באייפד

תשכחו מספרי הילדים הישנים עם דמויות הקרטון המקופלות. מחשבי הלוח, ובראשם האייפד, יעניקו לילדים את החוויה האולטימטיבית בקריאת סיפור

אין הורה שלא מכיר את אותם ספרי ילדים המזמינים את הקטנטנים לשחק עם הדמויות של הסיפור בתוך הספר כשהם מקופלים ונפתחים בכל עמוד. בספרים "מתקדמים" יותר ישנה אפילו אפשרות להזיז את הדמויות באמצעות משיכה של חתיכת קרטון שמחוברת אליהן, כל זאת על מנת ליצור איזושהי אינטראקציה וסוג של מולטימדיה מאוד בסיסית בין הילד והסיפור.

ובכן, נדמה שהמהפכה היא בלתי נמנעת עם מכשירי מגע כגון האייפון והאייפד. אלו תופסים יותר ויותר מקום מרכזי בחיינו, ובחיי הדורות הצעירים ביותר שכבר מגיל צעיר מאוד מפגינים בקיאות ושליטה מוחלטת במכשירי המגע הללו. כאן נכנס לתמונה וויליאם ג'ויס, לשעבר מאייר בחברת ההפקות המפורסמת 'פיקסאר', שהציג בטריילר ראשון את הדור הבא של ספרי הילדים, שכול כולו באייפד.

הספר שיצר ג'ויס נקרא "הספרים המעופפים הפנטסטיים של מר מוריס לסמור" (The Fantastic Flying Books of Mr. Morris Lessmore), ומלבד העובדה שהוא מאויר באנימציה מרהיבה, הוא מזמין את הילדים לקחת חלק בסיפור וביחד איתם לקדם אותו בהמון פעולות מצחיקות, מאתגרות ואפילו יצירתיות כמו נגינה על פסנתר וירטואלי, או צביעת הרקע בצבעים, והכול באמצעות נגיעה במסך.

הספר זמין להורדה בחנות ה-The Fantastic Flying Books of Mr. Morris Lessmore - Moonbot Studios LA, LLC במחיר של 4.99 דולר.

צפו בקדימון: