מורגן ג'וזף מתחילים לסקר את פרולור: "תזנק 244%"

במורגן ג'וזף מצמידים למניית החברה הדואלית מחיר יעד של 16 דולר, המשקף פרמיה גבוהה ביותר על מחיר השוק ■ "פרולור מהווה הזדמנות השקעה מגוונות בעלת סיכון סביר"

בבית ההשקעות מורגן ג'וזף התחילו לסקר את מניית פרולור , ומעניקים למניה המלצת "קניה" חמה עם מחיר יעד של 16 דולר למניה, המשקף פרמיה של 244% על מחיר השוק.

"פרולור היא חברת ביוטכנולוגיה צומחת המתמקדת בטכנולוגיות לזיהוי תאים", נכתב בסקירה של כלכלני מורגן ג'וזף. בסקירה נטען כי פרולור "מהווה הזדמנות השקעה מגוונות בעלת סיכון סביר בשוק חברות הביוטכנולוגיה הקטנות".

"יש לשים לב שמוצרי החברה מגלמים סיכון סביר כיוון שהם מבוססים על מוצרים קיימים אשר מנגנוני פעילותם הוכחה כתקינה", נכתב בסקירה. "בנוסף, פרולור מציגה אפיק פיתוח גבוה יותר משל חברות ביוטכנולוגיה אחרות".

נזכיר כי בחודש שעבר דיווחה פרולור כי ה-EMA (רשות התרופות באירופה) קיבלה לבחינה את בקשתה לערוך ניסוי בטיפול בילדים באמצעות הורמון הגדילה שלה. החברה הציגה באחרונה תוצאות טובות בהורמון הגדילה שלה במבוגרים.

עוד דווח כי ד"ר פיליפ פרוסט, יו"ר טבע וחברת פרולור, רכש בחודש האחרון 70 אלף ממניות החברה במחיר ממוצע של 4.8 דולרים למניה, ובהיקף כולל של 336 אלף דולר.