תקציב רשת קראון פלאזה עובר למשרד הפרסום AVRAHAM

התקציב טופל בשנים האחרונות במקאן-אריקסון ■ היקף תקציב הפרסום של רשת מלונות קראון פלאזה ב-2010 עמד על כ-3 מיליון דולר במחירי מחירון, שהם כמיליון דולר במחירים ריאליים

תקציב הפרסום של רשת מלונות קראון פלאזה ישראל עובר למשרד הפרסום AVRAHAM. התקציב טופל בשנים האחרונות במקאן-אריקסון.

רשת קראון פלאזה שייכת לקבוצת אפריקה ישראל וקבוצת משקיעים פרטיים. בישראל מונה הרשת 6 מלונות.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי היקף ההשקעה הפרסומית של רשת מלונות קראון פלאזה ב-2010 עמד על כ-3 מיליון דולר במחירי מחירון, שהם כמיליון דולר במחירים ריאליים.

משרד הפרסום AVRAHAM נשא בתחילת הדרך את השם נפתלי-אברהם על שם שני השותפים שהקימו אותו, יריב אברהם ושאול נפתלי. המשרד מיצב את עצמו כסוג של בוטיק קריאייטיב, אך ב-2009 נפרדו דרכיהם של השותפים, ואברהם רכש את מניותיו של נפתלי.

משרד הפרסום AVRAHAM צמח במהירות בשנתיים האחרונות, ובין לקוחותיו נמצאים נייצ'ר ואלי, רד בול, יגואר, הולנדיה ועולם הקולנוע.