צפו: תלונה נגד ח"כ חנין זועבי לאחר העימות הפיזי בכנסת

יו"ר הכנסת ראובן ריבלין הגיש תלונה לוועדת האתיקה של הכנסת נגד ח"כ חנין זועבי, בעקבות עימות פיזי שהתפתח אתמול בינה לבין מאבטחים במליאה כשאלה ניסו להוציאה מהאולם

יו"ר הכנסת ראובן (רובי) ריבלין הגיש היום (ה') בצהריים תלונה לוועדת האתיקה של הכנסת נגד ח"כ חנין זועבי (בל"ד). זאת בעקבות עימות שהתפתח אתמול (ד') בינה לבין מאבטחים במליאה, כשאלה ניסו להוציא אותה מהאולם.

על-פי התלונה, זועבי תקפה סדרנית של המשכן וסירבה לצאת מהאולם במשך דקות ארוכות.

בצהריים הגיבה ח"כ זועבי לתלונה ואמרה: "אין לי כלום עם המאבטחות והסדרניות, הן עושות את העבודה שלהן. אם הרמתי יד או רגל זה בטעות, ואין לי שום בעיה להתנצל. כל החיים שלי כשטעיתי בפני בני אדם, אני מתנצלת. הוציאו 3 חברי כנסת לפניי, ולאף אחד מהם לא תפסו את הידיים כמוני".

ח"כ זועבי אף דרשה מח"כ ריבלין להתנצל בפניה על הגשת התלונה באומרה: "אלה דברים חסרי אחריות".

ראש הממשלה בנימין נתניהו החליט אתמול, מעל בימת הנואמים בכנסת, לפנות באופן אישי לזועבי, אחרי שבעניין "חוק החרם" אמר "כי מה שמכפיש את ישראל הן אותן מתקפות חסרות רסן על דמוקרטיה מתגוננת. במקום לתת יד לתומכי החקיקה הזאת, צריכים להתייצב נגד אנשים שמכפישים את חיילחנו בוועדות בינלאומיות. עלינו להתייצב נגד חברת כנסת שמנצלת דברים שנהנה מהם ציבור שאף ציבור אחר בישראל לא נהנה מהם".

זועבי פתחה בקריאות נגד נתניהו מכיסאה, והוא השיב לה: "יש לה מזל שהיא חברה בפרלמנט הישראלי ולא בפרלמנט הסורי, למשל" - מה שרק הוסיף שמן למדורה.

זועבי, מצדה, רק הגבירה את זעמה כלפי נתניהו - עד שנקראה לסדר והתבקשה לעזוב את האולם.