נתניהו על מחאת האוהלים: "מטפלים בזה"

המאבק צובר תאוצה: אוהלים יוקמו בכל הארץ במחאה על מצוקת הדיור ■ נתניהו בישיבת הממשלה: "אין מספיק דירות בישראל בגלל הביורוקרטיה" ■ חולדאי: הממשלה אשמה מוחים בפייסבוק: מצב חירום!"היכנסו וצפו בתמונות מהשטח - כך נראית מחאת האוהלים

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס היום (א') למחאת האוהלים בפתח ישיבת הממשלה, ואמר כי הממשלה מטפלת בנושא בועת הנדל"ן. הדברים נאמרו בשעה שמחאת האוהלים מתרחבת לערים מרכזיות בכל רחבי הארץ - מקריית שמונה ועד באר שבע.

"אין מספיק דירות בישראל כי יש 2 ביורוקרטיות עיקריות שמעיקות על שוק הנדל"ן ומונעות תכנון ושיווק דירות", אמר נתניהו. "אנו תוקפים את הדברים האלה בימים אלה".

מחאת האוהלים החלה בסוף השבוע בת"א ובירושלים, שם הוקמו אוהלים במחאה על יוקר מחירי הדירות, שזינקו ביותר מ-60% ב-4 השנים האחרונות. מהיום הצטרפה התאחדות הסטודנטים למחאה ואוהלים יוקמו גם במקומות מרכזיים אחרים בארץ. במקביל, המחאה צוברת תאוצה גם בפייסבוק ובטוויטר. (לסיפור המלא - לחצו כאן)

בסוף השבוע הגיעה למתחם האוהלים ברחוב רוטשילד בת"א ח"כ מירי רגב וגורשה בבושת פנים. המפגינים הצעירים ניאצו אותה בטענה שהיא לא עשתה מספיק לפתרון מצוקת הדיור ומנסה כעת לרכב על גל המחאה בתקשורת. הבוקר כינתה רגב בראיון לגלי צה"ל את המפגינים "שמאלנים קיצוניים".

גם שר השיכון אריאל אטיאס וראש עיריית ת"א רון חולדאי התייחסו היום בגל"צ למחאת האוהלים. חולדאי טען כי הממשלה אשמה בבועת הנדל"ן כיוון שאינה משחררת קרקעות לבנייה, ואילו אטיאס חזר על דברים שאמר בחודשים האחרונים, לפיהם משרד השיכון בראשותו משווק קרקעות ביתר שאת, והדבר ניכר בהתחלות הבנייה שעלו לשיא של יותר מעשור.