2 פרקים של הסדרה הקולינרית "Cuisine Culture" יצולמו בישראל

לראשונה, צוות של ערוץ PBS האמריקני ינחת החודש בישראל ויחבור בארץ לצוות מקומי של ענני תקשורת במטרה לסייע לאמריקנים בצילומים

לראשונה, צוות של ערוץ PBS האמריקני ינחת החודש בישראל לצילומי 2 פרקים במסגרת הסדרה הקולינרית חובקת העולם של הערוץ, "Cuisine Culture". הצוות האמריקני, יחבור בארץ לצוות מקומי של ענני תקשורת במטרה לסייע לאמריקנים בצילומי הסדרה המשודרת למליוני בתי אב בארה"ב. מאוחר יותר תשודר הסדרה גם בערוץ החיים הטובים בישראל.

הסדרה, שמציגה את שפים מפורסמים בסביבם הטבעית נמכרה עד כה ללמעלה מ-25 מדינות ובהן איטליה, רוסיה, בלגיה, צרפת, גרמניה והונג קונג.

צוות התכנית ובראשם השף אשלי ג'יימס - השף הבכיר של מלון ארבע העונות היוקרתי בבוורלי הילס - יצלם בארץ כאמור שני פרקים אשר אחד מהם יצולם בגלבוע, יחד עם שף שאול בן אדרת. השניים צפויים לבשל יחד עם שף פלסטיני מג'נין.

התכנית השניה שתצולם בארץ תצולם במספר מוקדים בתל אביב ובהם מסעדות 'מול ים' ושוק האיכרים בנמל ת"א.

שרון למברגר, מנכ"ל ערוצי ענני תקשורת: "זוהי הזדמנות ישראלית נדירה וראשונה מסוגה לחשוף באחד הערוצים המובילים בארה"ב את ישראל בכלל ואת אזור הגלבוע בפרט לצד המטבח המקומי שנחשב היום לאחד המטבחים הטובים בעולם לדעת רבים. שיתף הפעולה הנדיר הזה שמובילה ענני תקשורת הוא פורץ דרך ואני משוכנע שהוא רק אחד מרבים שעוד יבואו".