סולאראדג' הישראלית לוותה 8 מיליון ד' מסיליקון ואלי בנק

סולאראדג' מפתחת ומייצרת מערכת להפצה וקציר של אנרגיה סולארית ■ ממייסדי החברה והמנכ"ל: "סיליקון ואלי בנק מבין את המודל העסקי שלנו ומציע לנו רשת גלובלית של קשרים"

חברת סולאראדג' השלימה בימים האחרונים לקיחת הלוואה בהיקף של 8 מיליון דולר מסיליקון ואלי בנק.

סולאראדג' הוקמה בשנת 2006 בידי חמישה יזמים יוצאי יחידת הטכנולוגיה של חיל המודיעין: גיא סלע המשמש מנכ"ל ויו"ר, ליאור הנדלסמן, יואב גאלין, מאיר אדסט ואמיר פישלוב. החברה מפתחת ומייצרת מערכת להפצה וקציר של אנרגיה סולארית כמו גם פתרונות ניטור.

גיא סלע, ממייסדי החברה והמנכ"ל אמר כי: "סיליקון ואלי בנק מבין את המודל העסקי של סולאראדג' ומציעה לנו רשת גלובלית של קשרים בתחום שלנו".

לדברי סלע, החברה הגיעה כבר להיקף של כמה עשרות מיליוני דולרים של מכירות וקו האשראי הנוכחי יאפשר לחברה להמשיך בתהליך הצמיחה. סלע העריך בעבר שבשנת 2012 החברה תגיע למכירות של 200 מיליון דולר בשנה. היום אמר: "לא קרה שום דבר שיגרום לי לחשוב שלא נעמוד בתחזיות האלה".

המערכת של סולאראדג' מאפשרת ניצול גדול יותר של פוטנציאל הקולטים הסולאריים באמצעות אופטימיזציה לכל אחד מהקולטים, תוך אספקת נתונים בזמן אמת על תפוקתם. במהלך 18 החודשים האחרונים החברה הרחיבה את סל המוצרים שלה, הפעילה את קו הייצור המסחרי, ביססה את התשתית הלוגיסטית לשיווק ותמיכה בחו"ל וחתמה על הסכמים לשיתוף פעולה עם יצרניות קולטים סולאריים, מתקינים ומפיצים בארץ ובעולם. קו הייצור של החברה מופעל במפעלי פלקסטרוניקס במגדל העמק.

דיוויד כהן, מנכ"ל סיליקון ואלי בנק ישראל אמר היום כי סולאראדג' היא חברה הצומחת במהירות ובעלת שאיפות גדולות לעתיד. החברה מנוהלת בידי צוות מקצועי ומגובה בקבוצת משקיעי הון סיכון וביחד הם בנו חברה הממוצבת במצב מעולה.

סולאראדג' גייסה מיום הקמתה 60 מיליון דולר מקרנות הון סיכון בישראל ובחו"ל בהם: ג'נסיס, ורטקס, לייטספיד, אופוס, וולדן ואחרות.