פרס עושה כבוד לזובין מהטה

בכירי העולם העסקי הגיעו לקונצרט חגיגי בבית הנשיא ■ לב לבייב ומשלחת רבנים הגיעו לכנסת ■ וגם: מה חושב בועז גאון על מירי רגב

אחרי שחגג בבית השגריר הצרפתי ביפו, המנצח זובין מהטה עושה גם את ירושלים. בערב ירושלמי, נטול לחות, אירח אמש נשיא המדינה שמעון פרס במשכנו את התזמורת הפילהרמונית הישראלית, בהרכב מלא, לקונצרט חגיגי לציון 50 שנה לקונצרט הראשון של מהטה.

קובי ויהודית ריכטר, זובין מהטה חוגג 50 שנות ניצוח על הפילהרמונית / צילום: יוסי זליגר
 קובי ויהודית ריכטר, זובין מהטה חוגג 50 שנות ניצוח על הפילהרמונית / צילום: יוסי זליגר

קובי ויהודית ריכטר

מהטה הגיע מלווה ברעייתו ננסי, שלעיתים נדירות משתתפת באירועים.

ורד ויאיר סרוסי, זובין מהטה חוגג 50 שנות ניצוח על הפילהרמונית / צילום: יוסי זליגר
 ורד ויאיר סרוסי, זובין מהטה חוגג 50 שנות ניצוח על הפילהרמונית / צילום: יוסי זליגר

ורד ויאיר סרוסי

הגיעו ליהנות ממהטה, התזמורת ומזמרת הסופרן חן רייס: יאיר וורד סרוסי, ברונו לנדסברג, חוה ואלפרד אקירוב, קובי ויהודית ריכטר שהגיעו עם בתם, גדעון וחנה המבורגר, ליזיקה ועמי שגיא, טליה וגד זאבי, טובה וסמי סגול, מושיק ועירית תאומים, עו"ד מיקי צלרמאייר, ברונו לנדסברג, צבי סטפק, אבי שושני מנכ"ל התזמורת ועוד.

רוב בכנסת ללבייב

ללב לבייב, המכהן כנשיא איגוד הקהילות היהודיות ברוסיה ובמדינות חבר העמים, היה אתמול רוב מוחלט בכנסת.

לב לבייב, בנימין נתניהו, הרב ברל לאזאר, ערב שליחי חב
 לב לבייב, בנימין נתניהו, הרב ברל לאזאר, ערב שליחי חב

לב לבייב, רה"מ בנימין נתניהו והרב ברל לאזאר

יותר מ-200 שליחי חב"ד מקהילות יהודיות בברה"מ לשעבר, ובראשם הרב הראשי לרוסיה, הרב ברל לאזאר, הגיעו לכנסת במסגרת האירועים לציון 20 שנה למפעל שהנהיג הרבי מלובביץ' לחידוש החיים היהודיים ברוסיה שלאחר השלטון הקומוניסטי. האורח המרכזי באירוע היה שר החוץ, אביגדור ליברמן, שהודיע לכתבים כי לא ינצל את הבמה כדי להגיב על הכרזת רה"מ נתניהו כי לא יתמוך בחוק ועדות החקירה נגד ארגוני השמאל.

דנצינגר בנמל

בראשון בערב חגג המסעדן ויו"ר איגוד המסעדנים מיכה סול עשור למסעדת "בויה" שבבעלותו, הממוקמת בנמל תל אביב.

רון חולדאי, מיכה סול, עשור למסעדת
 רון חולדאי, מיכה סול, עשור למסעדת

רון חולדאי ומיכה סול

חבריו הרבים של סול הגיעו להתפנק על מטעמים, דרינקים והופעה משובחת של מאור כהן. ראש העיר, רון חולדאי דילג על האוהלים בשדרות רוטשילד, הגיע לכבד בנוכחותו, ולמרות שעל פי התוכנית המקורית אמור היה להופיע בנגינת מפוחית, הסתפק במינגלינג.

איתי רימון, יעל אלמוג, עשור למסעדת
 איתי רימון, יעל אלמוג, עשור למסעדת

איתי רימון ויעל אלמוג

בין האורחים נצפו: איזי ומדי שרצקי, שוקי מדנס, יונה פוגל, איציק אלשייך, שופט בית המשפט העליון יורם דנציגר, יוסי חכמי, יעל אלמוג היועצת המשפטית לרשות לניירות ערך ששתתה בירה עם עו"ד איתי רימון, והקולגות: עפרה גנור מ"מנטה ריי", שרון כהן מ"שילה", אורי שפט מ"לחמים" ועוד.

בסטנדרט עולמי

אבי שוויקי, מנכ"ל מלון רמדה נתניה, אירח השבוע מנהלים בכירים מרשת רמדה העולמית ושל חברת האם Wyndham Hotel Group שהגיעו להתרשם מהכנות להשקה החגיגית ולבחון את הסטנדרטים. עשו דרכם לארץ הקודש: מנהל אגף ההדרכה האחראי על הדרכות מנכ"לים סטיב פראט, ומנהל התפעול של רשת ווינדהאם באירופה ובמזרח התיכון אדווין ברורס. הביקור כלל מרתון בדיקות במטרה לוודא שהמלון אכן עומד בסטנדרטים של הרשת העולמית והדרכות נוספות למנהלי המחלקות וצוות המלון בנושאים שונים כגון: שיווק, מכירות והטמעת הסטנדרטים של הרשת. הביקור המוצלח נחתם באישור הרשמי שניתן לפתיחת המלון בראשית חודש אוגוסט.

גולד מרים כוסית

אמש, בביתו ברמת גן, מתיו גולד, שגריר בריטניה בישראל אירח את אריאל אפשטיין, מנכ"ל חברת המשקאות "הכרם" ו-45 חובבי ויסקי אשר טרם האירוע רכשו במכירה פומבית ויסקי מסוג גלנפידיך סנואו פיניקס.

יוסף חבס, אריאל אפשטיין, ערב השקת ויסקי גלנפידיך סנואו פיניקס / צילום: אביב חופי
 יוסף חבס, אריאל אפשטיין, ערב השקת ויסקי גלנפידיך סנואו פיניקס / צילום: אביב חופי

יוסף חבס ואריאל אפשטיין

נהנו מטעימות ויסקי משובח ותפסו ראש: יוסף חבס, בן דודו של הרצל חבס, יובל אורגד, דני טרגן, אלון בן דוד, יואב לימור ועוד.

מה הסטטוס

Boaz Gaon מעדכן את החברים כי הוקם דף פייסבוק שיישלח למירי רגב במייל, שבו תתבקש להתנצל על התנהגותה הגסה והלא פרלמנטרית במאהל בתל אביב.