דירקטוריון הוט אישר את רכישת מירס ב-1.3 מיליארד שקל

הרכישה תעשה בניכוי חובות מירס שעמדו בסוף מארס על 275 מיליון שקל ■ הוט צפויה לממן את עסקת הרכישה באמצעות אשראי בנקאי ■ המוכרת היא חברה פרטית שבשליטת דרהי

דירקטוריון חברת הוט אישר היום(ד') את רכישת חברת מירס בתמורה ל-1.3 מיליארד שקל בניכוי חובות מירס שעמדו בסוף מארס על 275 מיליון שקל. עם השלמת עסקת הרכישה, תהפוך מירס לחברה בבעלות ובשליטה מלאה של הוט. הוט צפויה לממן את עסקת הרכישה באמצעות אשראי בנקאי.

הסכם הרכישה עתיד להיחתם בימים הקרובים. החברה תפרסם בתוך 14 ימים מיום אישור הדירקטוריון דוח עסקה מפורט בנוגע לעסקת הרכישה.

בכך מבסס פטריק דרהי את מטרתו להקמת קבוצת תקשורת מובילה בישראל. נזכיר כי דרעי באמצעות החברה הפרטית שלו רכש את חברת מירס בתמורה ל-170 מיליון דולר והיום הוא מוכר אותה להוט שבבעלותו.

יש לקחת בחשבון כי מירס זכתה במכרז התדרים להקמת רשת סלולרית ומכאן הצפת הערך שנוצר בה והגדיל את שווי העסקה. העסקה לא היתה יכולה להתבצע לולא רכש דרהי את חלקם של שותפיו בחברת הוט במהלך השנה האחרונה.

רכישת מירס תאפשר לחברה להרחיב את היקף ומגוון השירותים המוצעים ללקוחותיה ולספק מענה תחרותי ליתר קבוצות התקשורת הפועלות בשוק.