ככה נראה השחקן האהוב ביותר בפרמיירליג

וויין רוני הוא השחקן הכי פופולארי בליגה האנגלית, לפחות אם נתוני מכירות החולצות העולמיים יכולים להכריע את הסוגייה הזו; פרננדו טורס, חלוץ צ'לסי, במקום השני

אחת הדרכים היחידות לבדוק נתוני פופולאריות אמיתיים של שחקני כדורגל, היא באמצעות נתוני מכירות חולצות המשחק הרשמיות ("רפליקות") שלהם.

החולצה של וויין רוני הפכה, בפעם הראשונה בקריירה של חלוץ מנצ'סטר יונייטד, לנמכרת ביותר ברחבי העולם מבין כלל שחקני הפרמיירליג. כך עולה מנתונים רשמיים שפרסמה הליגה האנגלית. רוני, 25, מוביל את רשימת מוכרי החולצות של הפרמיירליג לעונת 2010/11, אחרי שב-2009/10 דורג במקום השלישי.

מוכר החולצות המוביל של הפרמיירליג מגיע מהקבוצה שבאופן עקבי מוכרת הכי הרבה "רפליקות": על-פי הערכות, מכרה יונייטד בכל אחת מהעונות האחרונות בין 1.2 ל-1.5 מיליון חולצות משחק רשמיות של שחקניה. ליברפול שנייה בתחום זה, עם כ-900 אלף חולצות לשנה.

פרננדו טורס, חלוץ צ'לסי, הוביל את הרשימה בעונות 2008/09 ו-2009/10 (אז כשחקן ליברפול), אבל כעת הוא צנח למקום שני. סטיבן ג'רארד (ליברפול) במקום השלישי, אחרי שאשתקד סיים שני. שחקן חדש ברשימה הוא צ'יצ'ריטו, חלוצה המקסיקני של מנצ'סטר יונייטד, שהחולצה שלו היתה הרביעית הכי נמכרת בפרמיירליג בעונת 2010/11. רובין ואן פרסי (ארסנל) במקום החמישי.

משלימים את העשירייה הראשונה: 6. פרנק למפארד (צ'לסי); 7. דידייה דרוגבה (צ'לסי); 8. לואיס סוארז (ליברפול); 9. אנדריי ארשאבין (ארסנל); 10. ראיין גיגס (מנצ'סטר יונייטד).