השיחה: דנה דנקנר חוגגת, אלון קסטיאל מוחה

מה אמרו בפייסבוק על ההפגנה הגדולה בתל-אביב? ■ את מי אירח אוריאל לין? ■ וגם: מה הג'וב החדש של גיורא עופר?

מחאת הדיור, שנולדה בפייסבוק והוציאה לרחובות תל-אביב עשרות אלפי בני אדם, באה אתמול לידי ביטוי ברשת החברתית ביתר שאת. אלון קסטיאל אמר כי דווקא אלו שמחזיקים בדירות מחובתם לומר "הזכות שניתנה לי הינה זכותו של כל אדם עובד". והוסיף כי כשצדק מסתובב ברחובות אסור לאף אחד לשתוק. משה גאון הפציר בחברים לקחת את ילדיהם להפגנה שילמדו, ירגישו ויזכרו. שלא יחשבו שזה משחק מחשב או תוכנית ריאליטי. יונתן יבין העביר מסר לנתניהו: אנו נצעד לירושלים אם תמשיך רק להזיע כמנהגך. איתן זינגר התוודה כי עד עכשיו צפה מהצד במחאות השונות, אבל דווקא מחאת הדיור טלטלה אותו. "פתאום הכל התבהר: מעמד ביניים סוחב על הגב מדינה שלמה. כאן עושים "תספורות" חוב לטייקונים ושם מחלקים מענקים לציבורים פרזיטים גדולים. תנו לחיות בארץ הזאת". וראש העיר, רון חולדאי, התמוגג מהמחאה וכתב: "שנים אני קורא למעמד הביניים לצאת לרחובות ולדרוש את זכויותיו. הגענו ליום הזה עם עצרת נפלאה". בעוד ההמונים מפגינים ברחובות, אמש במועדון ה"יאיא" ברחוב בן-יהודה בעיר, נערכה מסיבת יום הולדת לאיש העסקים האמריקני ג'וזף גרינקורן. הגיעו להפגין - נוכחות: דנה דנקנר ובן-זוגה טל אנגלנדר, עומר דנקנר, זוהר ספיר ועוד.

לין רוצה איזון

איגוד לשכות המסחר קיים ביום חמישי האחרון דיון של בכירים מן המגזר העסקי עם מנכ"ל משרד האוצר חיים שני, על של עניינים כלכליים בוערים.

אוריאל לין, חיים שני, איגוד לשכות המסחר מארח את מנכ
 אוריאל לין, חיים שני, איגוד לשכות המסחר מארח את מנכ

אוריאל לין וחיים שני

בישיבה המיוחדת השתתפו, בין השאר, עו"ד אוריאל לין, נשיא איגוד לשכות המסחר, דוד קליין, נגיד בנק ישראל לשעבר, שמואל פרנקל, ראובן שליסל, מוני בר, אבי כץ, אריה זייף, מירה מינס, שוקי שדה, אביהו בן-נון, דרור אטרי, ניצן ארליך, גיורא בשור וג'ו בהט.

ראובן שליסל, איגוד לשכות המסחר מארח את מנכ
 ראובן שליסל, איגוד לשכות המסחר מארח את מנכ

ראובן שליסל

לין טען כי קיים חוסר איזון בין החשיבות שנותנת הממשלה למגזרי ההיי-טק והתעשייה למול מגזר המסחר והשירותים. בתגובה לדברים השיב בחיוך שני, שכיהן בעברו כמנכ"ל חברת ההיי-טק נייס, כי לין היה וודאי שמח אם מנכ"ל משרד האוצר הבא היה מגיע ממגזר המסחר והשירותים.

עופר יו"ר

ביום חמישי בערב נערך אירוע ההתרמה השנתי של עמותת "בעצמי" המסייעת למחוסרי תעסוקה מאוכלוסיות מעוטות הזדמנויות.

רון בנדי, גיורא עופר, אירוע ההתרמה של עמותת
 רון בנדי, גיורא עופר, אירוע ההתרמה של עמותת

גיורא עופר ורון בנדי

תורמי העמותה הגיעו לתיאטרון הקאמרי שם זכו לצפות בבכורה של ההצגה "אורזי מזוודות" של חנוך לוין, שזכתה לעיבוד מחודש. את האירוע הנחתה בהתנדבות מיקי חיימוביץ', שהגיעה עם בתה. יו"ר העמותה הנכנס, גיורא עופר, ברך את צביקה גולדנברג מנכ"ל העמותה ואת מתנדבי העמותה. נעדר מהאירוע בשל נסיעת עסקים: ארז ויגודמן ששימש כיו"ר העמותה ב-8 שנים האחרונות. ויגודמן השקיע בברכה מצולמת לבאי האירוע.

ישראל רייף, עופרה שמלצר, אירוע ההתרמה של עמותת
 ישראל רייף, עופרה שמלצר, אירוע ההתרמה של עמותת

ישראל רייף ועתליה שמלצר

בין 900 הנוכחים: ראובן שפיגל מנכ"ל בנק דיסקונט, רון בנדי מנכ"ל יובנק, יוסי רוזן, צביקה לבנת, אריק שטיינברג, עופרה שמלצר, ישראל רייף ועוד.

90 שנות נבון

ביום שישי בצהריים, התיאטרון הקאמרי, בשיתוף הטלוויזיה החינוכית, קיים מופע מחווה חגיגי ליצחק נבון, שכיהן כנשיאה החמישי של מדינת ישראל. דקות לפני תחילת המופע נערכה פגישת פסגה בהשתתפות חתן האירוע, הנשיא המכהן שמעון פרס, צוות האמנים במופע, ראש העיר המארחת, רון חולדאי, שבא לברך, ומנכ"ל הקאמרי נועם סמל. במקביל, באותה השעה ובאותו המקום נערכה הצגת הבכורה להפקה חדשה של המחזה "כולם היו בניי" מאת ארתור מילר. הגיעו: יוסי שריד, ח"כ זהבה גלאון, יצחק ואתי לבני, יצחק טוניק, עודד בן-עמי, גדי סוקניק, דוד ויצטום, רמה מסינגר ופרופ' יוסי יונה שמיד עם תום ההצגה מיהר למתחם האוהלים בשדרות רוטשילד כדי להרצות בפני המפגינים.

בני ופול במרפסת התרנגול

ביום רביעי בערב אירח בני פדני את לקוחות ה-VIP של החברה למפגש עם נציגי PANERAI, בחדר הפרטי במסעדת התרנגול הכחול. הזמר פול סיימון שהגיע למסעדה נאלץ לשבת כאחד האדם במרפסת.

אורית ושאול בן אדרת, מארחים ב
 אורית ושאול בן אדרת, מארחים ב

אורלי ושאול בן-אדרת

השף שאול בן-אדרת ורעייתו אורית דאגו לפנק את הזמר שמשך את תשומת-הלב של יגאל ושירלי זילכה, אילן גרינבוים ויוסי חכמי.

מה הסטטוס:

Georgi Akirov מעדכן את חבריו על המים הכחולים והאנרגיות הטובות באיביזה.