אפקט המחאה: משהב תציע דירות במחיר של עד מיליון ש'

החברה הודיעה כי תשווק עד כ-200 דירות ארבעה חדרים במספר פרויקטים ברחבי הארץ ■ דירת ארבעה חדרים בכרמי צור בשטח של כ-110 מ"ר תעלה החל מ-680 אלף שקל

מחאת הדיור מדרבנת את היזמים להציע דירות בדיור בר השגה: חברת הנדל"ן למגורים משהב, בניהולו תומר מוסקוביץ, הודיעה היום (א') שתשווק כ-150-200 דירות בגודל של ארבעה חדרים ובמחיר של עד כמיליון שקל לדירה במספר פרויקטים ברחבי הארץ. ‏מאגר הדירות במחירים "מוזלים" שהכינה משהב נמצאות בפרויקטים של החברה בקרית שמואל שבחיפה, בכרמי צור (התנחלות בחבל יהודה) ובפריפריה של ירושלים.

‏שטחן של הדירות הוא 100 עד 110 מ"ר. לפי היערכות זו, דירת ארבעה חדרים בכרמי צור בשטח של כ-110 מ"ר תעלה החל מ-680 אלף שקל ודירת ארבעה חדרים בקרית שמואל שבחיפה בשטח של כ-110 מ"ר תעלה החל מ-900 אלף שקל.

‏לדברי מוסקוביץ, "החברה זיהתה את הצורך הקיים בדירות חדשות באזורים מבוקשים במחירים אטרקטיביים. בימים אלה נמצאת החברה במשא ומתן לרכישת שטחי קרקע ב'מחירים שפויים' במטרה לאפשר לחברה לשווק דירות במחירים הוגנים. המטרה היא להגיע בשנה הקרובה להקמת מספר פרויקטים חדשים שבהם מחירי הדירות בנות 4-5 חדרים לא יעברו את מחיר הסף של מיליון שקל לדירה".