קרן יורקוויל תשקיע עד 12 מיליון דולר באינטק פארמה

על פני תקופה של 3 שנים, כנגד הקצאת מניות של החברה ■ לאחר שהחברה תבצע דרישת השקעה אחת היא תהא זכאית לקבל הלוואה בסך של עד 2 מיליון דולר לתקופה של 12 חודשים

קרן יורקוויל ממשיכה להשקיע בחברות ישראליות. והפעם - בחברת אינטק פארמה . אינטק דיווחה הערב (א') לבורסה כי על פי מזכר ההבנות אליו הגיעה עם יורקוויל, בכפוף לחתימת ההסכם המחייב, תתחייב הקרן להשקיע בחברה סך של עד 12 מיליון דולר על פני תקופה של 3 שנים, כנגד הקצאת מניות של החברה, ובכפוף למילוי תנאים מוקדמים.

השקעת הקרן באינטק כנגד הקצאת מניות תבוצע רק ע"פ דרישות השקעה של החברה, כפי וככל שימסרו על ידה לקרן מעת לעת. החברה לא תהא חייבת לנצל את מלוא סכום ההשקעה או איזה חלק ממנו.

כל דרישת השקעה תהא מוגבלת בכך שכמות המניות אשר תוקצה לקרן, לא תגרום להחזקות הקרן לעלות על 4.99% מזכויות ההצבעה הנובעות מהון המניות של החברה.

המחיר בו מניות החברה יירכשו ע"י הקרן, אם וככל שייחתם הסכם מחייב, ייקבע לפי הנמוך מבין הממוצע המשוקלל של מחיר מניית החברה בבורסה בכל אחד מבין עשרת ימי המסחר הרצופים שתחילתם ביום המסחר הראשון שלאחר מסירת דרישת ההשקעה, בניכוי הנחה לקרן בשיעור של 3% ממחיר הרכישה. אינטק תהיה גם רשאית לקבוע בדרישת ההשקעה מחיר מינימום.

שווי השוק של אינטק פארמה עומד כיום על כ-258 מיליון שקל, כלומר כ-76 מיליון דולר.

בכפוף להתקשרות בהסכם המחייב ומילוי התנאים המוקדמים, תשלם אינטק לקרן עמלת התחייבות בסכום כולל של 270,000 דולר ב- 3 תשלומים, אשר הראשון שבהם בסך של 100,000 דולר ישולם בחלוף שלושה ימים ממועד חתימת ההסכם המחייב, השני שבהם בסך של 90,000 דולר ישולם בחלוף 12 חודשים ממועד החתימה כאמור והשלישי שבהם בסך של 80,000 דולר ישולם בחלוף 24 חודשים ממועד החתימה. עמלת ההתחייבות תשולם במזומן או במניות. במקרה של תשלום עמלת ההתחייבות באמצעות מניות, ייקבע שווי כל מניה מהמניות שתוקצינה לקרן לפי המחיר הממוצע הנמוך ביותר במשך חמשת ימי המסחר שקדמו למועד התשלום.

לאחר שהחברה תבצע דרישת השקעה אחת היא תהא זכאית לקבל הלוואה מהקרן בסך של עד 2 מיליון דולר לתקופה של 12 חודשים, בריבית שנתית של 8% ובתשלום של 2% נוספים אשר יופחתו מסכום ההלוואה במועד קבלת ההלוואה, בתנאים נוספים אשר הוגדרו במזכר ההבנות.