השיחה: המנכ"לים נפרדים מהמזגן

איך מנהלים בכירים מתרעננים וגם שומרים על כושר? ■ תפקיד דובר המשטרה שוב פנוי ■ וגם: איזה תפקיד מייעד ארז טל לביתו?

אנשי עסקים רבים מוצאים דרכים מגוונות להתרענן משגרת היום-יום ולצנן את עצמם בין ישיבה לישיבה, גם מחוץ לחדרים הממוזגים. הנה מספר דוגמאות: שי דהן, מנכ"ל משותף באלדן, מספר כי בגיל 13 קיבל מדוד מאמריקה שטר של 100 דולר כמתנה לבר-המצווה איתו רכש את הגלשן הראשון שלו. ההורים היו בטוחים שזה עוד צעצוע שיינטש כעבור זמן, אבל חיידק הגלישה נדבק ונשאר לתמיד.

מאיה נגרי, מעצבת אופנה / צילום: דודי חסון
 מאיה נגרי, מעצבת אופנה / צילום: דודי חסון

מאיה נגרי

מעצבת האופנה מאיה נגרי מצהירה כי לפעילות ספורטיבית ולאדרנלין שהיא מייצרת יש חלק חשוב בחייה. כשמתאפשר לה, היא אוהבת לצלול באתרים שונים בארץ ובעולם, להתחבר לעולם התת-ימי ולשקט האינסופי. היא ממליצה בחום להתנסות בחוויה הזו, לפחות פעם בחיים.

רועי יצחקי, בעלים ומנכ
 רועי יצחקי, בעלים ומנכ

רועי יצחקי

רועי יצחקי, בעלים ומנכ"ל יקב טוליפ, מעיד על עצמו כי בתור שחיין/שחקן כדור מים לשעבר הוא נוהג לבקר הרבה בים ולשחות שחייה מקצועית במים מלוחים עם גלים. הוא קם בבוקר 07:00 נכנס למים ושוחה כמה קילומטרים.

מיכה רונן, מנכ
 מיכה רונן, מנכ

מיכה רונן

מיכה רונן, מנכ"ל קבוצת הוניגמן, חבר במועדון שיט במרינה בתל-אביב ונוהג להפליג ביאכטה בסופי שבוע כאשר הוא מצליח לגייס פרטנר מקרב הילדים. במסגרת המועדון קיימת גם פעילות שיט ביוון והסביבה ואחת החוויות הנחמדות שחווה הייתה שייט מרודוס לישראל שנמשך 4 ימים. פיליפ רו, מנכ"ל חברת JCDecaux, צולל מגיל 10 בכל פעם שיש לו הזדמנות כזו. רו רשם עד היום בגאווה סך-הכול 120 צלילות ברחבי העולם. ולבעלים והשף של מאראבו, יואב בר, יש רישיון של סקיפר וגם אופנוע ים.

ודמני מפתיע

יקי ודמני, מנכ"ל אלקטרה מוצרי צריכה, אירח את צמרת אנשי המכירות של ענף החשמל לרגל ההשקה המחודשת של מותג ווירלפול בישראל. הגיעו לארץ לרגל האוקייז'ן: מנהליה הבכירים של ווירלפול העולמית ובהם לורנזו מילאני, מנכ"ל אזור הים התיכון וסילבנו אונטו, מנהל שוק המזרח התיכון ואפריקה.

יקי ודמני, לורנזו מלאני, רון פרשט, השקת מותג ווירפול בישראל / צילום: סיון פרג'
 יקי ודמני, לורנזו מלאני, רון פרשט, השקת מותג ווירפול בישראל / צילום: סיון פרג'

יקי ודמני, לורנזו מילאני ורון פרשט

האירוע כלל הופעה של אמן החושים והטלפתיה, רון פרשט שהצליח לעצור את השעון של מילאני. נכחו: דודו דוד, מנכ"ל אלקטרה מחשבים, מאיר סהר ויגיל וויט, סמנכ"לים באלקטרה, בני גרינאפל, מנכ"ל שקם אלקטריק ועוד.

פסגות על הבר

עמותת "לפסגות", המסייעת לילדים מהפריפריה ומשכונות מצוקה לממש את יכולותיהם, עוברת שבוע עמוס במיוחד. אתמול (א') נחנך בטירה מרכז חדש של העמותה במעמד היו"רית, ד"ר שולה רקנאטי, מנכ"ל העמותה ד"ר שמוליק וייס, ראש עיריית טירה עבד אל חי מאמון ומנהלת האגף למחוננים ומצטיינים במשרד החינוך שלומית רחמל. לאירוע הגיעו כל תלמידי המרכז החדש בליווי הוריהם. עוד כיבדו בנוכחותם את האירוע, איש העסקים מורי ארקין ועו"ד חגית בכר, המשמשים כחברי הוועד המנהל של העמותה. במקביל, הודיע בר ה-SHAMPINA, החוגג שנה להקמתו, כי יערוך מבצע התרמה שמטרתו להעלות את המודעות לפעילות העמותה בקרב צעירים. ההתרמה תחל בסוף השבוע הקרוב ותימשך עד שנת הלימודים.

פרטוק עוזב

זמן קצר לאחר שנכנס לתפקידו כדובר המשטרה, הודיע הלל פרטוק, על עזיבתו. על-פי הערכות עוזב פרטוק את התפקיד בגלל חילוקי דעות עם המפכ"ל יוחנן דנינו.

הלל פרטוק, דובר המשטרה עוזב / צילום: יוסף זליגר
 הלל פרטוק, דובר המשטרה עוזב / צילום: יוסף זליגר

הלל פרטוק

פרטוק, בן 48, שימש בתפקידו הקודם כדובר של עיריית תל-אביב במשך עשור. בעבר כיהן פרטוק כעיתונאי, היה יועץ התקשורת של סגן שר הביטחון, אפרים סנה ודברר את אירועי שנת ה-50 למדינה.

מה הסטטוס

Yair Lapid חושב שצריך דיור בר-השגה דווקא במרכזי הערים. אחרת לעולם לא יגור שוטר בשכונה שעליה הוא צריך לשמור ולעולם לא יגור מורה ליד הילדים שהוא צריך ללמד

Erez Tal אבא, בטח יש עכשיו הרבה דירות פנויות כי כולם עברו לגור באוהלים" - הכלכלה ע"פ יעל טל, בת 5 וחצי, שרת האוצר הבאה של ישראל