הממשלה לציבור: סייעו לנו לפתור מצוקת הדיור

השר מיכאל איתן: "הממשלה מצידה מחויבת לקיים דיאלוג עם הציבור בסוגיות האלה, להקשיב לרעיונות חדשים ולהצעות העולות מן הציבור"

השר מיכאל איתן (ליכוד) העלה לאתר שיתוף הציבור בנושאים משולחן הממשלה קריאה לציבור הרחב לסייע לממשלה לפתור את מצוקת הדיור.

"רה"מ והממשלה מכירים בצורך לנקוט בצעדים מיידיים, לטווח הבינוני והארוך, במטרה להקל את המצוקה בנושא מחירי הדיור", כותב איתן באתר. "גלי המחאה בנושא הדיור מעוררים גם שאלות חברתיות וכלכליות שמצדיקות דיון ציבורי פתוח ורב משתתפים, באמצעי התקשורת, באקדמיה, בארגוני החברה האזרחית וברשתות החברתיות, מול אזרחים שאכפת להם".

איתן כותב כי הממשלה מעוניינת לקיים דיאלוג עם הציבור: "הממשלה מצידה מחויבת לקיים דיאלוג עם הציבור בסוגיות האלה, להקשיב לרעיונות חדשים ולהצעות העולות מן הציבור, מתוך הכרה בעיקרון שחכמת הרבים מסוגלת לשפר את תהליך קבלת ההחלטות ויישמן ודיאלוג כזה הוא חלק מחובותיה של ממשלה דמוקרטית בעידן המידע.

"מתוקף המחויבות הזו, אתר שיתוף הציבור פותח את שעריו בפניכם, הגולשים, גם בנושא מצוקת הדיור והמחאה החברתית. צוות השר מיכאל איתן יאסוף את תגובותיכם והצעותיכם לפתרון מצוקת הדיור ובתום הדיון יביא אותן השר איתן בפני ראש הממשלה".