השיחה: דודי ויסמן מארח את בכירי ענף הקמעונאות

בכירי ענף הקמעונאות דיברו על מהפכות ■ המדעניות דיברו על שוויון ■ וגם: אריה מליניאק חושש משריפת מוסדות שלטון

אמש (ב') בגני התערוכה בתל-אביב, רשת רבוע כחול השיקה את "כנס מגה לקמעונאות לשנת 2011".

זאב וורמברנד, כנס מגה לקמעונות / צילום: תמר מצפי
 זאב וורמברנד, כנס מגה לקמעונות / צילום: תמר מצפי

זאב וורמברנד

דודי ויסמן יו"ר אלון אחזקות, וזאב וורמברנד, מנכ"ל רבוע כחול אירחו לקוקטייל חגיגי בכירים מענף הקמעונאות. וורמברנד דיבר בפני הבאים על המחאות החברתיות המתרחשות לאחרונה אשר השפיעו על התנהלותו של ענף הקמעונאות בישראל, והציג את החידושים בתחום מוצרי הצריכה לשנה הקרובה.

אייל מליס, איציק תמיר, אריק שור, כנס מגה לקמעונות / צילום: תמר מצפי
 אייל מליס, איציק תמיר, אריק שור, כנס מגה לקמעונות / צילום: תמר מצפי

אייל מליס, איציק תמיר ואריק שור

בין האורחים: גרשון ויסמן סמנכ"ל הסחר בריבוע הכחול, ציון בלס מנכ"ל שטראוס עלית, שלאורך כל הערב שמר מרחק בטוח מאריק שור מנכ"ל תנובה, (היה כבר מי שפירש זאת כדרך להימנע מטענה על קרטל חלב), אנג'לו טרויקה, ישראל איבצן, איציק תמיר אייל מליס ועוד.

מתאו עושה את תל-אביב

רוני הרדי ויעקב פרץ, מבעלי חברת האופנה אינטר ג'ינס, יבואנית REPLAY, קיימו אתמול טורניר כדורגל לעובדי החברה. הידיעה על הטורניר הגיעה לאוזניו של מתאו סיניאליה הבעלים של REPLAY העולמי.

יעקב פרץ, מתאו סיניאליה, רוני הרדי, טורני כדורגל של אופנת REPLAY / צילום: עומר מוסלי
 יעקב פרץ, מתאו סיניאליה, רוני הרדי, טורני כדורגל של אופנת REPLAY / צילום: עומר מוסלי

יעקב פרץ, מתאו סיניאליה ורוני הרדי

מתאו, חובב כדורגל מושבע, ביטל את הפגישות המתוכננות בלו"ז שלו והגיע ישירות מאיטליה, במטוסו הפרטי, על מנת להשתתף בטורניר. הרדי ופרץ ניצלו את הגעתו של מתאו לישראל לסיורים ומתאו סיפר כי החברה עומדת להחתים, לקמפיין חדש, בת זוג של כוכב כדורגל עולמי.

כבוד למדעניות

אמש במלון הילטון תל-אביב נערך הטקס השנתי להענקת פרסי אונסק"ו-לוריאל, "למען נשים במדע - ישראל 2011".

עדי פטרן, נאוה רביד, טקס שנתי להענקת פרסי אונסק
 עדי פטרן, נאוה רביד, טקס שנתי להענקת פרסי אונסק

עדי פטרן ונאוה רביד

הפרס הוענק למדעניות ד"ר נעמה גבע-זטורסקי וד"ר עדי שטרן ולסטודנטית לרפואה רייזי גרודה-זוסמן. אירחו: התעשיין גד פרופר, יו"ר לוריאל ישראל ורעייתו אתי, יחד עם נאוה רביד, מנכ"לית לוריאל ישראל.

יפעת זמיר, רחל אדטו, טקס שנתי להענקת פרסי אונסק``ו-לוריאל למען נשים במדע / צילום: יוסי כהן
 יפעת זמיר, רחל אדטו, טקס שנתי להענקת פרסי אונסק``ו-לוריאל למען נשים במדע / צילום: יוסי כהן

יפעת זמיר ורחל אדטו

כיבדו את המעמד: פרופ' רות ארנון, ח"כ ד"ר רחל אדטו שסיפרה שבדיוק חזרה מצעדת המחאה של הרופאים לכיוון לשכתו של נתניהו, פרופ' חגית ירון-מסר, פרופ' צבי ארד, רוני פורר, עו"ד רחל דון-יחיא, מושיק תאומים, ד"ר יעל אלמוג, יגאל וקלוד בריטמן, פנינה שנהב, יפעת זמיר מנכ"לית כ"ן ודידיה ויסלמן, היועץ הכלכלי בשגרירות צרפת.

מגלים אחריות

בראשית השבוע נערך בבנק הפועלים כנס שיזמו הארגונים מידות ומעלה בנושא: השקעה חברתית אפקטיבית של תאגידים. יעקב בורק, יו"ר ארגון מידות, נשא עצה למנהלי אחריות תאגידית שהתייצבו: "העולם מתחלק לשתי קבוצות: אלה שעושים את העבודה ואלה שמקבלים את הקרדיט. אני מציע לכם להיות בקבוצה הראשונה - שם הרבה פחות צפוף". בין הנוכחים בכנס: יאיר סרוסי, שלי אמיר, מנהלת קשרי קהילה בבנק הפועלים, צבי סטפק יו"ר מיטב וטליה אהרוני, החברים במועצה הציבורית של מידות, דובי ארבל, מנכ"ל מידות, מומו מהדב, מנכ"ל מעלה, אורלי פרידמן, מנהלת האחריות התאגידית במיקרוסופט, ורד רז, מנהלת אחריות תאגידית בקבוצת פישמן ועוד מנהלי אחריות חברתית באירגונים שונים.

מאומצים על ארבע

מפקדי יחידת עוקץ אירחו את הנהלת חברת מירס לסיכום שנת הפעילות הראשונה במסגרת פרויקט "אמץ לוחם" של האגודה למען החייל. התארחו: אברשה בורשטין מנכ"ל מירס, ומנהלים נוספים בחברה וכן ורדה דרוקר, מנהלת פרויקט "אמץ לוחם" באגודה למען החייל. סא"ל י', מפקד היחידה, הודה למנהלי מירס וסיפר כי גם כלבי יחידת העוקץ נהנים מהתרומה.

הסטטוסים שלהם:

Vered Grinboim לרגל יום הולדתה שחל אתמול, זכתה לשלל ברכות מהחברים והשיבה לכל אחד מהם במילות תודה

Arie Maliniak מזכיר כי ניבא שהתקוממות חברתית תגיע לשריפת מוסדות שלטון. לפני חודשיים, כשראה מאות חוצים את גדר הגבול בגולן, שאל את עצמו מה יעשו המאבטחים של רה"מ כש-250 אלף יהודים יצעדו לתוך הבניין?