ברוח התקופה: אפליקציה חדשה מאתרת מבצעים בענפים שונים

האפליקציה, "מבצע מקומי", מספקת בכל רגע נתון רשימה של רוב המבצעים ברחבי הארץ

אפליקציה חדשה ושימושית ביותר הושקה לאחרונה עבור מכשירי אייפון, ובחודש הקרוב תושק גם לאנדרואיד. האפליקציה, "מבצע מקומי", מדווחת על מבצעים בענפים שונים, החל מאופנה ומסעדות ועד אלקטרוניקה וילדים.

האפליקציה ידידותית מאוד למשתמש ומאפשרת חיפוש באמצעות שורה של הצלבות - לפי קטגוריות, חנויות ומרחק. במסך הראשי המידע המוצג הוא בטווח של עד 15 קילומטר מהמשתמש, ובשאר המסכים ניתן לראות את רוב המבצעים הקיימים במשק. מעקב של מספר ימים מגלה כי היא גם מתעדכנת בתדירות גבוהה.

חובבי המבצעים שהצטרפו כמשתמשים רשומים יכולים גם לקבל הודעה שבועית על כל המבצעים שיהיו בשבוע שלאחר מכן. כך הלקוחות יכולים לראות את כל המבצעים בצורה מרוכזת ולבחור מה מעניין אותם.

שירות מוצלח נוסף הוא שירות "הידעת", המזין לתוך ממשק האפליקציה מידע והמלצות צרכנות ומסייע לקבל החלטת קנייה מחושבת יותר.

בשבוע הבא יעלה אתר האינטרנט של החברה, שבו יוצג לצרכנים מידע נוסף ויתאפשר גם לצרכנים שאין להם סמארטפון להירשם למועדון החברים. נכון לעכשיו יש עשרות אלפי הורדות, והשאיפה בחברה היא להגיע לפחות ל-100,000 לקוחות כדי לפעול כמועדון חברים שגם ישיג מבצעים טובים יותר.

ברוח המחאה: גל של אפליקציות צרכניות

אפליקציות צרכניות הפכו לאחרונה לנפוצות ושימושיות מאוד, כאשר בין היתר הושקו לאחרונה אפליקציית מרקט-פלייס, המאפשרת לסרוק ברקוד של מוצר ולהשוות את מחירו, ואפליקציית פול-טנק, המאפשרת השוואה של מחירי דלק בין תחנות דלק שונות.

רוב האפליקציות מושקות לא רק לאייפון וזמינות גם למשתמשי אנדרואיד.