"TIME" הוא המגזין המתקדם ביותר במרחב הדיגיטלי

במחקר שבדק את "הכישורים" הדיגיטליים של 87 מגזינים בארה"ב גרף "TIME" את המקום הראשון, לאור פעילותו בפייסבוק ובטוויטר ובשל השקת אפילקציות לסמארטפונים ולאייפדים

"טיים" ("TIME") הוא המגזין המתקדם ביותר דיגיטלית - כך קבע מדד ה-Digital Intelligence של חברת המחקר והייעוץ בתחום המדיה החברתית L2 והעומד בראשה, פרופ' סקוט גלוואיי מבית הספר לעסקים באוניברסיטת ניו-יורק.

המדד, שפורסם במגזין "אד אייג'", בחן את היכולות הדיגיטליות של 87 מגזינים בינלאומיים ודירג אותם לפי ה-IQ הדיגיטלי שלהם, כשהוא מסתמך על 4 פרמטרים: האפקטיביות של אתר הבית של העיתון מבחינת חדשנות ואינטראקציה עם הגולשים; מאמצי השיווק והקידום הדיגיטליים דרך כלים כמו מנועי חיפוש ומיילים; נוכחות והשפעה ברשתות החברתיות; ופעילות בתחום הסלולר. הציונים הסופיים חולקו לפי רמות שונות של IQ דיגיטלי, כשהגבוהים ביותר זכו להימנות על קבוצת "הגאונים".

מגזין "טיים" גרף את המקום הראשון בהתבסס על הפעילות חוצת הפלטפורמות שלו. עורכי המחקר ציינו לטובה את הנוכחות שלו בפייסבוק ובטוויטר (כולל אינטגרציה של שירות אחד אצל השני), לצד אפליקציות סלולריות לסמארטפונים, לצד אתר מותאם סלולרי לבעלי טלפונים אחרים.

כמו כן, עורכי המחקר שיבחו את העובדה ש"טיים" השיק מספר אפליקציות לאייפד - כל אחת שמה דגש על תחום תוכן אחר. על כך הוא קיבל את הציון 140 והיה היחיד שנמנה על קבוצת "הגאונים".

במקום השני בדירוג (בקבוצת "המוכשרים") נמצא מגזין "People", גם הוא מבית ההוצאה לאור של "טיים", שזכה לציון 136 לאור הנוכחות שלו כמעט בכל פלטפורמה אפשרית, כמו גם תחרות מוצלחת שניהל בפייסבוק לבחירת הגבר הסקסי ביותר.

עוד מגזינים בולטים בעשירייה הראשונה: מגזין "ספורט אילוסטרייטד" (ציון 131 ומקום 4), "GQ" (ציון 127 ומקום 7) ומגזין הנשים "קוסמופוליטן" (ציון 125 ומקום 10).

הכי הרבה לייקים ל"פלייבוי"

אחד הממצאים המרכזיים שעולים במחקר מראה כי באופן טבעי, מותגים ששייכים להוצאות לאור גדולות יותר הצליחו טוב יותר במדד ה-IQ הדיגיטלי והוציאו ציון הגבוה ב-11% בממוצע מזה של הוצאות לאור קטנות.

עוד עולה מהמחקר כי מרבית המגזינים כוללים סרטוני וידיאו, אפשרות לטוקבקים ובלוגים באתרים שלהם. אתרים שלא משתמשים בווידיאו, למשל, הציגו ירידה שנתית של 27% בטראפיק לאתר שלהם.

עוד עולה כי 97% מהמגזינים משתמשים בחיבור לפייסבוק באתר שלהם ו-90% משתמשים בחיבור לטוויטר. על-פי המחקר, המגזין הממוצע נהנה מ-250 אלף אוהדים ומפרסם 26 פוסטים בשבוע בפייסבוק. 49% מהמגזינים במחקר טוענים כי פייסבוק הוא המקור השני לטראפיק לאתר שלהם, אחרי גוגל.

למרות זאת, רק 49% מהם משלבים לינק לרכישת מנוי בעמוד הפייסבוק שלהם, ורק 32% מייחדים כפתור נפרד בעמוד הרשת החברתית.

נכון לחודש יוני, עת נערך המחקר, מגזין "פלייבוי" מוביל בכמות האוהדים בפייסבוק עם 5.8 מיליון גולשים, כשהרחק מאחוריו נמצאים "ווג" עם 1.4 מיליון, "People" עם 1.2 ו"קוסמופוליטן" עם 987 אלף.

מבחינת עוקבים בטוויטר, מגזין "טיים" מוביל עם 2.64 מיליון, כשצמוד אליו מגזין "People" עם 2.62 מיליון.

מבחינת צפיות ביו-טיוב, מגזין "נשיונל גאוגרפיק" מוביל עם 566 מיליון צפיות ובפער ניכר מאחוריו ניצב מגזין הפנאי והספורט "ספורטס אילוסטרייטד" עם 140 מיליון צפיות.