תיפרדו מעמלת ה-0%: הראל פיא מגבילה הקרנות הכספיות

זאת, לאחר שהקרנות הכספיות הנ"ל הגיעו, מהר מהצפוי, לנתח שוק של כ-30% עם היקף כספי של כ-8.5 מיליארד שקל ■ התנאים למחזיקים כיום בקרנות - לא ישתנו

החל מהיום (א') תגביל חברת קרנות הנאמנות הראל פיא את האפשרות להפקיד כספים ב-3 מהקרנות הכספיות שלה שמתאפיינות בדמי ניהול אפסיים, וזאת לאחר שהקרנות הכספיות הנ"ל הגיעו, מהר מהצפוי, לנתח שוק של כ-30% עם היקף כספי של כ-8.5 מיליארד שקל.

קרנות הנאמנות הראל פיא כספית פלטינום והראל פיא כספית ₪ יוגבלו ב-4.73 מיליארד יחידות ובכ-567 מיליון יחידות בהתאמה (כלומר,תוספת של כ-100 מיליון שקל ביחס ליתרת הנכסים בסוף ה-28 ביולי) וקרן הנאמנות הראל פיא פק"מ כספית תוגבל בכ-853.6 מיליון יחידות (כלומר, תוספת של כ-50 מיליון שקל ביחס ליתרת הנכסים ב-28 ביולי).

המשמעות של ההגבלה הינה שמעבר למספר היחידות שצויינו ניתן לרכוש יחידות נוספות רק כנגד פדיון בקרן. יצוין, כי לקוחות המחזיקים ביחידות בקרנות הנ"ל ימשיכו ליהנות מתנאי הקרנות, ללא שינוי.

סמי בבקוב, מנכ"ל הראל פיננסים הסביר, כי הגבלת הקרנות הכספיות באה כהמשך ישיר למימוש התוכנית העסקית של החברה,שאינה מעוניינת לגדול מנתח השוק אליה הגיע באפיק הכספיות.