שידורי המחאה: 21.7% רייטינג לחדשות השבת בערוץ 2

בשידורים בערוץ 2, שנפרסו לאורך שעה ארוכה במוצ"ש, צפו אמש יותר מחצי מיליון איש ■ "רמזור" של זכיינית ערוץ 2 מובילה את הטבלה השבועית עם רייטינג של 33.7%

בשבוע צפייה פוסט "כוכב נולד", גם ערוץ 10 יכול להשתזף באור הנעים של צמרת הטבלת הרייטינג השבועית. מכל תוכניות הערוץ, דווקא "בנות הזהב" מתמקמות במקום העשירי של טבלת הרייטינג לשבוע החולף עם רייטינג של 18.3%. התוכנית מגיעה בסמוך לשיא עונתי ל"לעוף על המיליון", שמשיגה 16.3% צפייה.

את צמרת הטבלה כובשת "רמזור" של זכיינית ערוץ 2 קשת עם נתון מדהים למדי של 33.7% צפייה, לתוכנית ששודרה במוצ"ש מיד לאחר סיקור המחאה החברתית.

חדשות השבת המורחבות של חדשות ערוץ 2 עם שידורים מהעצרות השונות ברחבי הארץ השיגו 21.7% צפייה, ויותר מחצי מיליון צופים שהעדיפו לתמוך מהבית ב-150 אלף הצועדים.

ב"רמזור", לשם השוואה, צפו 843 אלף צופים. הנתון מתאפשר בעיקר בזכות התוכנית הקצרה ומהודקת יחסית, ובה מקבץ פרסומות אחד בלבד.

למרות המקפצה הנוחה, יותר ממחצית מצופי מוצאי שבת עזבו את המסך כשהושקה התוכנית החדשה "גבוה וגרינבאום". אולי זו השעה המאוחרת, אבל רק 15.5% צפו בהשקה של הקומדיה החדשה.

"פולישוק" של קשת משאירה את הפוליטיקה לרחוב ומסיימת את העונה עם 22.8% צפייה - הנתון הגבוה ביותר לעונה זו. בסך-הכול עמד ממוצע העונה על 19.2% צפייה, ועל-פי נתוני קשת, חשיפה של כ-2.4 מיליון צופים לעונה כולה.

באותו יום חמישי, "מאסטר שף" ממשיכה לצבור תאוצה לקראת הכניסה לאולפן עם 27.5% צפייה ו-656 אלף צופים. "אמא מחליפה" פתחה גם היא עונה השבוע עם 20.6% צפייה מתונים, מעט פחות מ"אל תפיל את המיליון" שגם היא מסתפקת ב-20.7% צפייה.

רשת מחליטה השבוע להיות חברתית, ביחס ליתר עמיתותיה לטלוויזיה המסחרית, והיא משלמת על כך מחיר בנתוני הצפייה שלה עם חזרתה למסך של "360", שמביאה רק 14.5% צפייה.

לעומת זאת, "החיים זה לא הכול" רושמת 19.3% מכובדים, ואילו "צחוק מעבודה" מתמקמת גבוה בטבלה עם רייטינג של 21.1%.

כשהציבור מגיע לטלוויזיה, מתברר, הוא מעדיף להתרחק מהמחאה.

רייטינג 23 יולי
 רייטינג 23 יולי