הסטודנטים בשיחות טלפון לח"כים: "אל תתמכו בווד"לים"

משרדי אגודת הסטודנטים של אוניברסיטת תל אביב הושבתו היום ואנשי האגודה הגיעו למאהל הסטודנטים המרכזי בשדרות רוטשילד

משרדי אגודת הסטודנטים של אוניברסיטת תל אביב הושבתו היום (ב') ואנשי האגודה הגיעו למאהל הסטודנטים המרכזי בשדרות רוטשילד. לאחר ישיבה שערכו בנושא משבר מעמד הביניים החלו הסטודנטים לנסות וליצור קשר אישי עם חברי הכנסת. כל סטודנט קיבל לידיו מספרי טלפון של מספר חברי כנסת והמטרה הייתה להגיע לכל אחד מ-120 הח"כים ולדבר איתם על מצוקת מעמד הביניים. במקביל ידרשו הסטודנטים מחברי הכנסת לא לתמוך בחוק הוד"לים שיעלה להצבעה בכנסת ולקדם פתרונות אמיתיים לפתרון המשבר.

במקביל, יעלו סטודנטים מכל הארץ לירושלים והפגינו מול הכנסת בניסיון נוסף להשפיע על הדיונים בנושא חוק הווד"לים.

אתמול התקיימה מסיבת עיתונאים במאהל המחאה בשדרות רוטשילד בו חזרו מובילי המאבק על דרישותיהם מראש הממשלה והדגישו כי אין הם מוכנים למתווכים ולפגישות סגורות המובילות לפתרונות שאינם ישימים.

"ביבי תתעשת" קראו נציגי המאהל בסוף מסיבת העיתונאים והזהירו כי אם לא יוריד את חוק הוד"לים מסדר היום, יצאו ביום רביעי לרחובות יותר אנשים משיצאו עד כה. כזכור, בהפגנות המחאה של מוצאי השבת האחרונה מילאו את רחובות הערים למעלה מ-150 אלף איש.

כמו כן, התייחסו נציגי המחאה גם להתפטרותו של מנכ"ל משרד האוצר אורי שני ואומרו כי אין הם מחשיבים זאת כהישג וכוונת המחאה היא לא להוביל להתפטרויות אלא לגרום לשינוי אמיתי במדיניות הממשלה ולפתרון משבר מעמד הבניים.

במקביל למסיבת העיתונאים התקיימה אתמול גם פגישה של נציגי המאבק עם יו"ר ההסתדרות עופר עיני. במהלך הפגישה בה השתתפו גם נציגי הנוער העובד והלומד, מחנות העולים, רוח חדשה והתעוררות, דנו המשתתפים במצוקת מעמד הבניים ובשיתוף הפעולה בין ההסתדרות לאנשי המחאה. הפגישה אתמול הסתיימה ללא תוצאות של ממש והוחלט כי הצוותים ימשיכו להיפגש ולנסח יחד מסמך דרישות משותף ומפורט שיוגש לראש הממשלה. ישיבה נוספת בנושא נקבעה למחר. לאחר הפגישה אמר יו"ר התאחדות הסטודנטים איציק שמולי: "יש חשיבות רבה ליצירת קואליציה רחבה אל מול הממשלה לקידום עבודה אופרטיבית".