סקר: גלגלצ היא תחנת הרדיו המואזנת ביותר בישראל

בסקר שנערך על-ידי הרשות השנייה הגיעו גלי צה"ל למקום השני ורשת ב' למקום השלישי

גלגלצ זוכה לשיעורי ההאזנה הגבוהים ביותר בישראל - כך על-פי נתוני סקר שערכה הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו. במקום השני מתייצבת תחנת גלי צה"ל, ובמקום השלישי רשת ב'.

סקר העמדות שבחן את הרגלי ההאזנה ושביעות-הרצון של הציבור נערך על-ידי חברת "מדגם - ייעוץ ומחקר בע"מ". הסקר הוזמן על-ידי הרשות השנייה כמסמך פנימי, במטרה לתת לרשות אינדיקציה על עמדות המאזינים כלפי התחנות האזוריות.

יצוין כי קיימים הבדלים משמעותיים בין הנתונים של סקר זה לבין נתוני סקר TGI, הבוחן את נתוני החשיפה של גופי התקשורת, שפורסם לפני כשבועיים.

כך, בעוד שתחנת גלגלצ התמקמה במקום הראשון בשני הסקרים - 30.5% האזנה בסקר הנוכחי ו-28.5% ב-TGI - תחנת רשת ב', שהגיעה ב-TGI למקום השני עם 25.8%, התייצבה בסקר הנוכחי במקום השלישי עם 20.9%. מנגד, גלי צה"ל, שהגיעה למקום השלישי ב-TGI עם 23.6%, נמצאת במקום השני של סקר הרשות עם 22.4%. במקום הרביעי, ובפער ניכר, ניצבת רשת ג' עם 10.6%.

עוד עולה מהסקר כי במקום הראשון מבין תחנות הרדיו האזוריות ניצבת רדיו ללא הפסקה - 103FM עם 9.6%. במקום השני עם 7.4% נמצאת "רדיו לב המדינה". מיד אחריה בפער מזערי של עשירית האחוז, רדיוס 100FM עם 7.3%.

תחנת הרדיו 99 אקו, שעובר תהליך מיצוב מחדש באחרונה וזכה לעלייה של 50% בחשיפה בין שני סקרי ה-TGI האחרונים מ-3.8% ל-5.7%, זכתה בסקר של הרשות השנייה לנתוני האזנה של 6.4% והגיעה למקום הרביעי מבחינת תחנות הרדיו האזוריות.

נתון מעניין נוסף שעולה מהסקר הוא שתחנת הרדיו החרדית "קול חי" עברה את תחנת "קול ברמה" בכ-1% עם 3.5% לקול חי ו-2.4% לקול ברמה.

מהרשות השנייה לא נמסרה תגובה.